Ni töser, nu tänkte jag fråga er en sak.. är det någon av er som haft bekymmer med galla, magsyra/katarr, njurar eller ev lungor som gravida? Har så förbenat ont på höger sida under bröstet och bak på ryggen, det är som om det svider och bränner på samma gång. Har provat med samarin, mjölk, filmjölk, ingefära å gud vet vad och blir bättre en ytterst kort stund. Blir även värre ju längre jag är uppe, på morgonen kan det vara rätt okej, men skitont så här sent på kvällen/natten.
Knepiga är att i måndags hade jag på vänster sida, men det försvann ganska snart och sen i tisdags har det legat och molt på höger sida. Glömde ju i all diskussion inne på specen och fråga läkaren men ska ner till distriktan imorgon.
Ligger jag på vänster sida så gör det bara mer och mer ont när jag andas och själva andningen är ju väldigt ansträngd, mer rosslig men är ju inte kurerad från influensan jag hade för 3v sen helt än heller. Ligger jag däremot på höger sida går det jättebra, då jag får ett tryck på den sidan. Samma när jag sitter så sitter jag bakåtlutad funkar det relativt bra men sitter jag upprätt så känns det förjäkligt
Detta har ju då medfört att jag knappt sovit nu på 4 dagar, mindre bra.. men så är man ju så knäpp att man väntar iom att det andra gick ju över.. men funderar så på vad det kan vara, tror väl mest på att det kan vara njurarna som spökar och en ordentlig uvi, men det är ju lätt att kolla imorgon.. men kanske någon som vet?
Enkelt sätt att sära på Linda & Linda är väl att skriva Isac och Maximus
Kul att du hittade hit också, tänkte faktiskt lägga en länk i din gb men du hann före
hur är det med Maximus, såg att han hade haft öronvärk.. har inte varit så aktiv på msn på ett tag men är så trött och har varit ett tag, är väl praktiken som tar ut sin efter rätt nu. Hur går det för Felix i skolan, gillar han läget?