• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

brodsmulan- vad bakar du till....nå speciellt eller?
    ja hoppas allt ordnar sig när det väl e dax för kalvning

• Druvan

Johanna och Petra hade ni det bra på föräldraträffen?

• Brodsmulan

Johanna.. min största son fyller 9år den 9 september, alltså imorgon jobbigt läge att ha så 'gamla' barn, höll på att börja skratta nere hos barnmorskan i förra grav, hon tyckte nämligen att jag skulle ta fostervattensprov med honom.. he, he.. ehm, jasså sa jag.. ja man bör ju göra det om man är över 35, jasså sa jag, varför ska då jag göra det som bara är 28.. va.. du som har så gamla barn
    Nä, ska bli kul å se hans min imorgonbitti när han inser att han fått ett ps2, har ju bara tjatat om det i typ 1½år, men jag gillar inte dessa nymodighetspriser.. betalar hellre som nu 800:- och då ingick 5 spel mot nya priset som från början låg närmre 3000:- utan spel.. okej en ordentlig cykel kan jag gå med på kostar, men definitivt inte dessa innesittande non aktiverande sakerna.. trist morsa nej, men barn rör sig för lite och dator och tv-spel är en väldigt stor bov.

• MaLevi

Johanna: Vart tog du vägen? Stod och väntade, men sen sa Levina ifrån så det blev ett besök till biblan och en ombyte krävdes

Petra och Johanna: har ni inte kommit hem från träffen ännu?!?! Var är Ni?

Cissi: Vad roligt att viljan gick igenom. Väntar med spänning här. Hoppas ni får lite solsken imorgon på den stora dagen.

• englamax

brodsmulan- hahaha..jasså så du va 19 när du fick första då? ja va kul för honom om han önskat sig det så länge!

mysan- men jag väntade från kvart i till 3 minuter i sen va jag tvungen att springa till min föräldra grupp...vart stog du? jag sirkulera runt vi station och kolla efter dig till slut ställde jag mig där man går av bussarna men ingen jenny??

Druvan- overallen jajg har till kevin finns på polarn& pyret såg jag 395 kronor så du gör nog ett klipp om du köper den för 100 kr av mig ! du kan gå in på polarn&pyret och kolla på nätet om du e nyfiken hur den ser ut..mörkblå! nu ska ajg beställa en overall från hm ..har 50% rabatt där så det blir bra pris den mörkblå med snobben har magnus bestämt så då får det bli den! själv e jag så velig sååå..

• Peand

Jenny - du behöver inte leta längre. Johanna och jag är tillbaks..... Trevligt fika som vanligt, fast Jesper börjar tröttna på Winer.

Cissi - Vad skönt att de kommer vänta med droppet in i det sista...Grattis!!
    Tror att din "lill"kille kommer bli överlycklig imorgon när han får sitt spel. Kan nästan se glädjen framför sig. Jesper fick en X-box i julklapp, några spel ingick men det är ju SVINdyrt att köpa nya. Han får dock köpa dem själv. Han har veckopeng och "jobbar" lite hos ex morfar ibland och då tycker vi att han gott kan köpa spelen själv. Dock spelar han inte alls speciellt mycket. Vilkelt är skönt och vi slipper mycket tjat....

Johanna - hur har du det med fötterna? Sitter du still???

• englamax

druva- nej nu var det en annan overall jag ska köpa e lite velig..men det vart en mörkblå nävernylon overall...lite tuffare tyckte jag!

Peand- hej ..det e inte bra..jag sitter still;-( it hurts...nu sover glader...då blir det väl tidigt i morn kanske..who knows? ja börjar känna mig riktigt hemma på wiener men det blir lite privat och mysigt andra fik har ofta så öppet och man hör va alla pratar om ...men du ska veta att jag har absolut ingent emot att jesper e med..tycker han e hel skön...och max gillar juh honom oxå

• englamax

näver overall???? har ni hör talas om det nån gång Näver....skrev nog liten fel..Bäver ska det va..sorry

• englamax

sitter här och väntar in Idol...

• englamax

sugen på kladdkaka med grädde vart jag oxå...Magnussss *ropar
    nej jag ska inte skicka me han men man kan juh alltid fråga om han e sugen att åka lite bil!!

Svar på tråden LindeMammor05