• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

isaccc- Tack!!! precis så är det...vore det inte för amningen så skulle jag ro den där baban hållaren i land direkt....

• Peand

Hmmmm, jag ammar inte heller men korsord och jag kommer inte överrens. Måste hitta på en annan orsak?

• Isaccc

Oj vad tiden går fort, Johanna du sa ju att det skulle bli en tidig kväll.

Nu börjar gubben släcka ner här, kanske bäst att hänga på om man ska hinna få sin godnatt puss.

• Mussa Mus

enlamax...det är lungt...det har stått det tills alldeles nyss .....eller....kanske inte...du är nog snurrig...

Linda....jappp...martin skriver så det ryker om det...näää...han ligger faktiskt åxå och sover...tror att jag ska gå och göra dom sällskap, det börjar grusa i ögonen!

• englamax

peand- ja nu e du inte så kaxig längre va men du har juh 2 barn och har alldrig tid för korsord och det där att du inte kan..sa du det ?? nej !!

• Isaccc

Johanna -hahaha en babanhållare, ska man förvara babianer i den eller...du behöver nog vila dina fingrar nu!!

• Mussa Mus

GÄSP.....dax för sängen....god natt på er allihoppa!!!

• Peand

Tack Johanna du räddar mig! 2 barn= ingen tid, 2 barn + bredband= absdolut ingen tid till korsord....

• Isaccc

Johanna - har mina uppgifter kommit med på listan ännu, jag såg dom inte...

• englamax

isacc- ja då e det bäst du gör följe.... men vi hör och så kanske jag ska uppåt på fredag och kika om ewa e villig för en visit..kanske jag skulle ta och åka till dig och sedan att du och jag åker dit..slipper jag huliganerna casper och linnea

Svar på tråden LindeMammor05