• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

nej men hörde ni!!!! Max e vaken ...hur länge ska vi sova i morn då igentligen om han vanligt vis somnar 8 och sover till tio elva? kankse vi sover till två imorn:-O ...nej så illa ska det väl inte bli...ses i nästa paus!!

• Isaccc

Jag går och lägger mig nu.....god natt alla där ute

• Peand

Jenny - läste ditt inlägg gång på gång och kan knappt inte sluta skratta. Du är verkligen generös du....

Isaccc - nä här hos mig är det ingen ny serie på 4:an. Mer att vi tar igen oss efter chocken på Idol 2005. Vad tror folk egentligen?? Skrämmande, snacka om att desperat vilja vara med i tv....
    Efterlyst är nästan för skrämmande för mig som bor här ute på vischan. Det är ju kolsvart ute och i min fantasi finns det alldeles för många faror redan där ute, behövs inte späs på via efterlyst....Skrämmande det som hände i Linde i helgen!!

Morots mamman - Lyfter på hatten och hälsar dig välkommen. Men det förstod du kanske....Du och jag med våra jämnåriga grabbar....

Johanna - blev det någon kladdkaka? Vattnet rinner i mungipan när jag skriver, jag vill nog allt oxå ha.
    Tack för det du skrev om Jesper tidigare. Känner mig lite trälig som jämt drar med honom, undrar alltid vad ni egentligen tycker och tänker om det. Lova mig att säga till om det blir jobbig. Han liksom den lille är ju ganska pratglad plus nyfiken/frågvis.

• englamax

peand- ja det vart kladdkaka med grädd...åt så jag höll på att kräkas. jag lovar att säga till den dagen jag känner att dte börjar bli jobbigt ingen fara! jag minns juh själv hur det va när man va liten det va juh spännande...

• englamax

efterlyst..visst e det skrämmande men välkommen till värkligheten..ungefär....ja fy fasiken för scrödersbacke...jag va väldigt vaksam när jag gick ner idag och då va klockan ändå mitt på dagen....fy fan va det händer massa skit ilinde!!

• Peand

Johanna - har Maxen somnat ännu eller tänker ni köra ett nattpass? Är han glad som vanligt eller trött och grinig? Ja, här sover ju båda sedan halv åtta, men så vaknar de ju betydligt tidigare. Börjar bli lite svårt att hitta på något att göra när man är färdig och klar vid halv åtta - tur att morgontv finns. Vet allt om nyheterna som hänt under natten.
    Är ju inte så sugen på att börja städa eller liknande vid den tiden.

• Peand

Vet att det är lite att stoppa huvudet i sanden att inte se efterlyst. Men jag kan ha lite problem att sova sen - känner mig som en 5 åring nu!!!! Gamla hus knakar och låter så plus att det är kolsvart här på våran ände på gatan. Har väldigt lätt att inbilla att någon står utenför fönstret i ex köket. Du vet ju hur det ser ut och hur lätt det är!
    Dessutom bor det ju lite halvskummt folk i krokarna. Det är ju inte för inte adressen är ganska välkänd hos polisen i Linde och Örebro!!

• englamax

ja just ja...bor juh inte dom renaste folket i krokarna där borta i skogs snåret...ja jag frstår att du blir rädd..när jag bode hemma då bode vi på landet och jäklar va mörkrädd jag va!! men här på översta våningen käkks det trygt och så e juh porten låst! men huga va mörkrädd jag e!

• englamax

max håller på och somna med sin pappa nu...inte grinig men måste ha massa läten för sig typ knarrar och morrar ... han e bra tossig!

• englamax

Linda- ja men då kommer jag imorn men typ när? magnus kanske kjutsar mig och så åker jag med tina till linde vid halv sju..

Svar på tråden LindeMammor05