• Tehus

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Jag har lagt upp fikaträffen imorgon på Facebook nu så gå in där och tala om ifall ni kommer =).

I gruppen på Facebook finns även en tråd där ni kan skriva in BF och födslar, en hel del har redan gjort det. Vore skoj om ni som inte gjort det fyllde på. Kan iofs vara kul att ha det med här också som Caroline påpekade.

Ida: Skickade ett meddelande till dig på Facebook istället.

Och förstås: Grattis Jane! Hoppas allting har gått bra!

Ps. Märks det att jag gillar Facebook? Ds =)

• Tehus

Ja, det var jättetrevligt med fika. Kul att Wilhelm var så nöjd när vi var där.

Vi pratade om att det vore trevligt att ha en telefonlista. De som är intresserade av att vara med på den kan väl skicka ett meddelande till mig (här eller på Facebook) med sitt:

riktiga namn
    namn här på fl
    mailadress
    telefonnummer

så sammanställer jag och skickar ut den på mail sedan.

• Tehus

Jag har fått in en del info till telefonlistan (se tidigare inlägg ovan). Ett par av er har även skrivit sin gatuadress, den kanske kan vara bra att ha. De som vill kan ju skicka in den också så lägger jag till den i listan med.

• Tehus

Angående telefonlistan igen:

Några av er har glömt skriva sin mailadress, det blir svårt att skicka listan till er då =)

En del har skrivit BF och när deras barn är födda, vill ni så kan jag givetvis lägga till det också. De som redan skicat in kan ju bara komplettera med det då.

Något annat ni vill ha med?

• Tehus

Jag har dåligt minne så jag måste fråga

Ida: Vad hette stället där man kunde köpa bodyförlängare?

Anna: Vad hette den där bäranordningen som inte var en sjal och inte riktigt en sele?

När, var, hur ses vi nästa gång? Tyckte det gick så bra och var så trevligt igår så jag vill gärna fika igen snart!

• Tehus

Tack Anna. Enligt www.knyt-an.se/ går Patapum Baby att använda först när de är 5 månader (eller 65 cm) så vi får väl se om det blir något. Blev lite sugen på en sån här också: www.knyt-an.se/list_varugrupp.asp&t=Ella+Roo+Mei+Tai Någon som testat dem? Den var söt också =). Tror iofs inte att vi kommer köpa någon eftersom vi har en ärvd BabyBjörn men man kan ju drömma lite. =)

Fint väder, måste ut! Är sugen på att promenera till Titti men det vågar jag mig inte på, en timme ska det ta enligt GoogleMaps så det får nog vänta en stund. Trist att Åke måste ha bilen idag men syrran kommer hit ikväll med sina barn så det är ju trevligt om han kommer hem i tid och har handlat på vägen. Dessutom "försov" han sig (låg kvar och myste med Wilhelm) i morse.

Kanske ska se om jag hittar någon ny runda att gå idag.

• Tehus

Ida: tack! Ska ta en titt på den sidan.

• Tehus

Jag träffas gärna på onsdag om det är på promenadavstånd. Om vi inte blir så många kanske vi kan vara här (om vi hinner dammsuga). Det ska visst bli trist väder på onsdag enligt smhi.

Jag har skickat ut telefonlistan nu så kolla mailen, ni som har skrivit att ni vill vara med på den. Hör av er om ni inte fått den.

Nu är det dags för en promenad här.

• Tehus

Saror, Marie, Titti, vi kan vara här imorgon. Det är lite rörigt men jag fick iaf Åke att springa över golvet med dammsugaren igårkväll (stackarn). Ni får helt enkelt se stället så som det brukar se ut =). I frysen har jag lite bullar (Findus) som jag kan tina och kaffe och te finns det alltid. Vad sägs om drop in kring 11-12?

Eftersom både Eniro och GoogleMaps visar vägbeskrivningar där man inte kommer fram med bil så kanske en vägbeskrivning kan behövas: Sväng av från Aspenvägen vid Ibis hotell där det står "Pizzeria" på en skylt. Följ vägen till Pizzeria Blå huset och sväng höger direkt efter och därefter vänster på en gång så är ni på vår gata, vi bor på nr 19. Mitt nummer finns förstås på telefonlistan, ring om ni inte hittar!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3