• Tehus

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Nu är telefonlistan uppdaterad och utskickad igen, hör av er om ni saknar den.

Sara: Här är vi friska i alla fall, ingen som känt av något.

Titti: Vi kan nog titta över på fredag. Ser lugnt ut än så länge =). Kl 11 är en bra tid för oss.

• Tehus

Titti: Hoppas inte du tar illa upp men jag stannar hemma om ni är förkylda. Förkylningen kommer väl förr eller senare ändå men jag föredrar om det dröjer lite till. =) Hoppas ni kryar på er så kan vi kanske ses nästa vecka istället?

• Tehus

Emma: Låter nästan precis som vår dag här igår, han sov ett lite längre pass på förmiddagen men efter tolv sov han som längst en halvtimme, resten ville han ligga hos mig och äta! Vi har ju ingen källare heller så det fanns ingen plats i huset som var någorlunda sval. Idag verkar han försöka ta igen all sömn tack och lov så jag har kunna sova själv på soffan litegrann.

Titti: Jag lyckades minsann vakna med ont i halsen i fredags ändå! Måste varit något Åke släpat med sig hem från jobbet (utan att få det själv) för jag har inte träffat någon som varit förkyld. Verkar som Wilhelm klarar sig dock. Det verkar inte vara så allvarligt för det är nästan borta nu så om ingen har något emot det dyker jag gärna upp på torsdag om jag tar mig dit på något vis. Funderar på att promenera men om någon har vägarna förbi här och har plats i bilen åker jag och Wilhelm gärna med. Hmm... ser nu att smhi spår regn på torsdag men jag har ju regnkläder och regnskydd till vagnen, bättre promenadväder än 28 grader varmt i alla fall =).

Ska jag lägga upp fikan på FB? Har ni sagt någon tid?

• Tehus

Titti: 11 funkar för mig!

Mia: Skönt att det gick bra hos BM. Håller tummarna för att det drar igång snart. =)

• Tehus

Fikan hos Titti var jättetrevlig. Jag är återigen nöjd med Wilhelm trots att han den här gången faktiskt gav ifrån sig några skrik och passade på att bajsa högljutt =). Han sov snällt i vagnen hem och sover fortfarande här så jag har fått i mig lite mat! Duktig pojke! =)

Eftersom det dykt upp ett par nya här så har jag skickat ut en uppdaterad version av telefonlistan.

• Tehus

Ida: Jag kommer gärna på onsdag om jag lyckas ta mig dit på något vis. Till dig är det nog lite väl långt att gå och nu har jag skavsår efter promenaden till Titti. =)

• Tehus

Ida: Åt ena hållet ja men jag tänkte faktiskt att jag skulle hem sedan också =).

• Tehus

Jane: Jag åker gärna med dig på onsdag!

• Tehus

Jane: Toppen!

Ida: Vilken tid ska vi komma tycker du? Jag lägger upp på FB om det är okej med dig.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3