Emma: Låter nästan precis som vår dag här igår, han sov ett lite längre pass på förmiddagen men efter tolv sov han som längst en halvtimme, resten ville han ligga hos mig och äta! Vi har ju ingen källare heller så det fanns ingen plats i huset som var någorlunda sval. Idag verkar han försöka ta igen all sömn tack och lov så jag har kunna sova själv på soffan litegrann.
Titti: Jag lyckades minsann vakna med ont i halsen i fredags ändå! Måste varit något Åke släpat med sig hem från jobbet (utan att få det själv) för jag har inte träffat någon som varit förkyld. Verkar som Wilhelm klarar sig dock. Det verkar inte vara så allvarligt för det är nästan borta nu så om ingen har något emot det dyker jag gärna upp på torsdag om jag tar mig dit på något vis. Funderar på att promenera men om någon har vägarna förbi här och har plats i bilen åker jag och Wilhelm gärna med. Hmm... ser nu att smhi spår regn på torsdag men jag har ju regnkläder och regnskydd till vagnen, bättre promenadväder än 28 grader varmt i alla fall =).
Ska jag lägga upp fikan på FB? Har ni sagt någon tid?