Sara O: Vi ger ersättning här på kvällarna ibland för W är så kräsen, tycker att min mjölk är för blaskig framåt aftonen. Brukar göra iordning sisådär 150 ml och ibland äter han upp alltihop och snuttar lite på bröstet efter (då duger det!) och ibland äter han bara hälften. Han är ju drygt 10 veckor nu och väger 6 kg, tänk att han gått upp 50 % i vikt sedan födseln och blivit en dm längre! Igårkväll åt han från bröstet och var nöjd men jag fick pumpa ut från andra bröstet för det spände så i det, sedan sov han från åtta till fyra inatt! Personbästa! Så då fick jag gå upp igen vid tre och pumpa ur för det började göra ont. Jag pumpar ut för hand och har inte så exakt koll på hur mycket det blir men mellan 30 och 50 ml per gång tror jag. Vad tycker ni om bröstpumpar ni som har? Är det värt pengarna och vad har ni köpt för sort?
Titti: Så sött att Hannah har en sån gullig bror som ger henne små presenter! Måste säga att jag är smått avundsjuk på att Hannah hittat sin tumme, hur gammal var hon när hon började med det? Vi övar en massa här, jag är så less på nappen som åker ut hela tiden! Han verkar klara sig rätt bra utan på natten, det är värre med dagssömnen.
Caroline: Hoppas det är på gång nu!!! Heja Lennart, dags att komma ut!
Nu ska vi försöka oss på en liten shoppingrunda. Ska bli skönt att komma hemifrån lite.