• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • efia

Med reservation för att natten tills imorgon blir likadan som inatt så kan jag också fika imorgon. Om den blir det ska jag ligga ner och dö lite granna istället. :( Ni andra från föräldragruppen såg ju ungefär hur mycket Sixten sov igår på dan (han snarka sig igenom hela träffen), så ni kan ju gissa om hur mycket han sov inatt.

• Annapanna79

Jag har barnen på dagis till 15 så en liten stund kan jag komma..

• Knuff

FIKA!! Edwin och jag kommer gärna! Caroline du kan ju lämna dörren upplåst om ni åker in

• Tehus

Caroline: Får se om jag kommer, beror lite på väder och humör och hur lång tid det tar att packa för midsommar. Lägger upp det på FB iaf...

• MiniStumpan

Jag och Max tittar förhoppningsvis förbi en sväng i morgon. Skall bara kolla av med Andreas som är ledig så att inte han har planerat in oss i sina planer

• Projekt Lennart

Åh så trevligt att så många kan! Första gången på en månad som jag hoppas att han inte vill komma ut typ NU.

Fick just veta att jag måste lämna in min dator över midsommahelgen för uppdateringar så jag kommer inte kunna läsa eller skriva något mer innan vi ses imorgon. Om det skulle bli så att vi åker in så skickar jag ett sms till någon av er som får skriva in det här Annars lär ni väl märka om jag inte öppnar...

Tänkte fråga om det är någon som har någon allergi typ nöt eller laktos eller så, men kom på att jag ändå inte kommer kunna läsa svaren, så om ni har det får ni ta med egen fika...

Ha det gott så länge!

• efia

Helena - jag har en telefonlista till dig från föräldragruppen. Så om jag kommer imorgon, och du med, och jag inte glömmer den så ska du få den! Många om där... :)

• Thursday
    efia skrev 2009-06-17 12:09:30 följande:
    Med reservation för att natten tills imorgon blir likadan som inatt så kan jag också fika imorgon. Om den blir det ska jag ligga ner och dö lite granna istället. :( Ni andra från föräldragruppen såg ju ungefär hur mycket Sixten sov igår på dan (han snarka sig igenom hela träffen), så ni kan ju gissa om hur mycket han sov inatt.
    Men stackars Emma, vad är det Sixten håller på med på nätterna?
  • HannaJohansen

Hej,
    Jag lovade Samuel att han skulle få ta med sig en kompis från dagmamman hem imorgon och hade då helt glömt bort fikan. Typiskt min förvirrade hjärna. Jag hoppas verkligen kunna komma med nästa gång. Ha en trevlig fika och en skön midsommar!!

/Hanna

• solima

Caroline: Jag och Isa kommer väldigt gärn och fikar.

Äntligen sover min lilla kråka..
    Vi har lite problem vid lägg dags, får inte riktigt till det bra. Har provat allt känns det som. Men till slut somnar hon på ett eller annat sätt. Är en ängel på dagarna och sover väldigt bra på nätterna så hm.. vi får väl vara nöjda med att det "bara" är läggningen för natten som är jobbig.
    Någon som har några käcka tips?

Vi ses imon!!

Sov gott

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3