• Fidelis ad urnam

Situps per dag?

Hur många situps gör du per dag?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Situps per dag?
  • Micke54

Varför träna magen varje dag? Den är ju precis som alla andra muskler och behöver vila för att växa.
    Du ser ju ingen på gymmet köra benböj 7 dagar i veckan, skulle du mot förmodan göra det så är han 100% retarded//M

• strenua
    Micke54 skrev 2009-04-21 06:57:04 följande:
    Varför träna magen varje dag? Den är ju precis som alla andra muskler och behöver vila för att växa. Du ser ju ingen på gymmet köra benböj 7 dagar i veckan, skulle du mot förmodan göra det så är han 100% retarded//M
    Att göra 40 situps om dagen känns inte riktigt som att "träna magen". Det lilla man gör varje dag kan man inte jämföra med det man gör när man kör magpass på gymet. Det är väl ungefär som att man går lite varje dag. då tränas benen (och magen och ryggen och annat).
  • The past is now

The past is now skrev 2009-04-21 11:11:33 följande:

3 gånger 15 MINST....(tränar på gym var 2:an dag)...
    Gör dom på en pilatesboll så man balanserar samtidigt..det tar kan jag lova!
  • Manchester

0
    Under en period gjorde jag 50 varje kväll. Samtidigt tränade jag annat 2-3 gånger i veckan och cyklade mycket, så jag hade inte så mycket fett vare sig på magen eller någon annanstans. Tyvärr gjorde jag mina sit-ups fel, så de ledde bara till en _ännu_ rundare mage på en i övrigt smal kropp. Ingen höjdare.

• strenua

The past is now skrev 2009-04-21 11:11:33 följande:

3 gånger 15 MINST....(tränar på gym var 2:an dag)...
    Det var ett helt nytt sätt att skriva varannan
  • The past is now
    strenua skrev 2009-04-21 11:15:29 följande:
    The past is now skrev 2009-04-21 11:11:33 följande: Det var ett helt nytt sätt att skriva varannan
    HAHA, ja..ehumm..
  • strenua
    Manchester skrev 2009-04-21 11:13:14 följande:
    0 Under en period gjorde jag 50 varje kväll. Samtidigt tränade jag annat 2-3 gånger i veckan och cyklade mycket, så jag hade inte så mycket fett vare sig på magen eller någon annanstans. Tyvärr gjorde jag mina sit-ups fel, så de ledde bara till en _ännu_ rundare mage på en i övrigt smal kropp. Ingen höjdare.
    Hur menar du då? Förklara gärna mer! Jag gör situps varje dag och vill verkligen inte att det ska bli fel eftersom jag är så smal som jag är.
  • strenua

The past is now skrev 2009-04-21 11:16:18 följande:

HAHA, ja..ehumm..
  • Iskall Öl

150-250, beroende på tid och energi .
    Inte för att jag tycker det "hjälper" men känns skönt i kroppen..

HEJA HEJA HEJA CLUBEN - LHC ÄR DOM BÄSTA! ♥ thiindra.blogg.se
Svar på tråden Situps per dag?