Platt Mage diet.
Läste i senaste numret av Amelia om en "ny" diet från USA, Platt Mage diet heter den visst.
Någon mer som läst om den eller är intresserad av att veta mer?
Idag börjar jag den här 2 veckors perioden.
Läste i senaste numret av Amelia om en "ny" diet från USA, Platt Mage diet heter den visst.
Någon mer som läst om den eller är intresserad av att veta mer?
Idag börjar jag den här 2 veckors perioden.
syns att jag gått ner i vikt alltså..
Bra att du tar tag i det igen och inte ger upp... jag här med hårsmån från att frestas, helst nu på kvällen när lillen har somnat.
vad söt din lilla flicka var 00mickan00... och din pizza såg urgod ut... längtar tills man frå äta lite mer varierad
Fråga! ska man dricka det där vitala vattnet genom hela kuren( alla veckor)?
Här ges inte upp! Inte nu när man faktiskt märker resultat (testade jeansen jag hade i måndags som då satt tajt i midjan och nu, satt de lite lösare, så midjan har nog minskats med minst 2-3 cm)
Jag vet inte om man ska dricka Vitalt vatten hela tiden, tror inte det, skulle nog stått då, men som sagt så kommer jag köra med citron/ingefära vatten.
Jag mäter mig på det tjockaste stället på magen också haha (dvs bebismagen som jag vill få bort)..
Ja, det känns ju lite knasigt att mäta där man är som smalast, där har inte jag ngt fett, inte så att det stör mig iaf, det jag vill bli av med sitter längre ner. Men det viktigaste är nog bara att man har en hållpunkt själv så man mäter på samma ställe.
Jag har kört med solroskärnor, inte hitta jag några solrosfrön, håller dock med om att jag tyckte 1 dl var mycket, haha, men nu har man ju fått svar på varför.
Idag har jag haft mig en unnar dag, ätit lite gott, har bestämt att jag kör dieten på veckorna och unnar mig något extra på helgerna...
..Sen tänkte jag köra dieten på längre sikt, en månad kanske, för jag märkte att min kropp mår inte bra av att äta så lite per dag, med tanke på att jag har ett tungt jobb..
.. men det kan ju inte göra något.. sen har jag fått för mig att det inte är bra att gå ner för mycket i vikt på kort tid, så ja, jag kör min variant istället.
..diet på veckorna och unnar mig något litet på helgerna och är inte riktigt lika strikt då..