Platt Mage diet.
Läste i senaste numret av Amelia om en "ny" diet från USA, Platt Mage diet heter den visst.
Någon mer som läst om den eller är intresserad av att veta mer?
Idag börjar jag den här 2 veckors perioden.
Läste i senaste numret av Amelia om en "ny" diet från USA, Platt Mage diet heter den visst.
Någon mer som läst om den eller är intresserad av att veta mer?
Idag börjar jag den här 2 veckors perioden.
undrar finns det med vad man ska äta och så, för varje dag? Alltså exakt hur det går till.
Japp, det finns sju frukostförslag, sju lunchförslag och sju middagsförslag som man kan botanisera fritt bland. För de första fyra dagarna finns en frukost, två luncher och två middagar. (Har skaffat tidningen.
)
åh Tack, ska rusa iväg och köpa den då... Ameliatidningen.
Min läkare sa ju till mig häromdagen att jag kommer dö om jag inte gör något åt min bukfetma genast. Härligt att läkare vågar vara ärliga och säga som det är rakt på och i tid... Men svårt att göra något åt om man inte vet HUR! Låter ju härligt om man får äta det jag älskar mest nötter avakao etc...
Skriv gärna hur det går för er!
De första 4 dagarna är dock ganska strikta tycker jag, 1 frukostförslag, 2 lunch och 2 middags förslag, men det har gått bra.
Dag 3 idag på kickstarten och det går över förväntan.
så nu har jag skaffat tidningen och köpt ingredienserna för de fyra dagarna och blandat till det vitala vattnet... imorgon kör jag igång!
Inspirerande att höra att det går bra för dig oomickanoo...
Ni som kör denna metor... mäter nu upp allt ni äter?
hur skall jag lixom få fram 20 g ost?
det är det som verkar välldigt jobbigt...
Kommer att sakna mitt godis.. jag är en riktigt sockertok..
visst ja måste fråga.. det står ost, vad för ost ska det då vara?
jag har köpt en våg så... ja kommer väga allt så att det blir rätt mängd!
herregud vilket jobb... det kommer ju ta massa tid att få till varje mål...
Idag har jag varit så sugen på glass, vädret gjorde ju inte det enklare precis, men jag köpte INGET onyttigt, jag ska klara detta nu, se om den här dieten verkligen fungerar.
Än märker jag ingen skillnad, står dock att man ska märka skillnad efter 4 dagar.
Jag tar 1 skiva herrgårdsost 27% (ju fetare ost desto bättre, har jag hört).
Sen har jag tagit 2 st små kycklinginnerfileér så jag hoppas det blir ca 100g.
Längtansfull: Jag är också en godisgris i vanliga fall, men förutom glassuget idag, så har jag faktiskt inte varit sugen på godis. Man får ju äta mörk, bitter choklad om man vill (hör till FF), även massa nötter och sånt, men klart det är inte lika gott som "vanligt" godis.
Sen mäter jag upp allt, som jag ska äta, förutom kycklingen (som ska vägas iof, och osten också)