• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Pyff

Skit att inte Sarah gick till final tycker jag!!!! Är det nån som kan förklara varför Jens gick vidare?????? Fattar ingenting..................

• KorElleBelle

Jenas gick vidare för att svenska folket fick ringa och rösta! Tror att det är mååånga tonårstjejer som följer Idol och dom röstar på dom söööta pojkarna!

Att bli en idol beror tyvärr inte bara på om du har en kanonröst idag utan också på image och utseende. Vårt samhälle av idag är tyvärr så men det finns ju hopp! Daniel Lindström är ju ingen 10-poängare precis men han vann ju faktiskt förra året. Fast Darin lanseras ju nästan hårdare av skivbolagetoch pressen! Och han var ju förra årets "flickidol"

Själv håller jag på Elina som vinnare ( en mycket duktig sångerska) men Sibel vinner nog och det är helt ok!
    Fast det vette katten om det inte blir en av flickfavoriterna som får flest röster!!

• iiijda

Är det bara jag som saknar dom gamla idolerna såå mycke?! Nathalie, Geraldo å Angel saknar ja mest och vill så gärna höra mer av dom !!!

• ebben

Sebastian har ju ett helt unikt kroppsspråk! är helt sanslöst bra!!

• Älskarlivet

iiidja:

Jag saknar oxå!!

Tycker att årets delatager är för unga... Hade varit roligare med lite spridning i åldrana (ja jag vet... alla är inte unga men många är typ 16-19...)

• maginari

Passar bara på att ta inlägg nummer 1000.

Svar på tråden Idol 2005