• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • michiara

Jag sitter här och är arg som ett bi för att fyran inte funkat på hela kvällen

• Dream Of You

*skickar kramar till stackars Michiara*

• michiara

Tackar!! dom kan behövas..

Det enda man sett fram emot hela dagen är kvällens program och så funkar inte kanalen *muttrar*

• Lejra

jag tror Agnes eller James får wildcard till finalen!

• rosamoln

Agnes eller James tror jag med. Tyvärr blir det nog Agnes, och henne väljer de ju bara för att hon är söt. Så himla bra är hon inte! Fast det kanske ni tycker...?
    Hoppas verkligen på James, men så lär det ju inte bli.

• Mumu

Jag känner mig väldigt nöjd, så länge Marieme kom med, så...

Att Jens skulle få flest röster var jag lite oförberedd på, men det är helt okej. Han överraskade verkligen och var med på min lista över vilka fyra jag skulle tycka det var okej om de kom med.

Det känns ju rätt givet att juryn väljer sin gulle-Agnes som wildcard och just därför tror jag att de _kan_ komma att överraska och välja nån helt annan. James eller Sara då. Men jag tror nog det blir Agnes.

• michiara

Ja jag tror oxå på Agnes..men tror ni hon kommer bli kvar så länge i så fall?

• maginari

Jag tycker Agnes är tråkig.

• Loren

Nu är jag taskig, men jag stör mig på Agnes....hon ger ett så himla osmart intryck. Men sjunger bra det gör hon tycker jag. Hon är ju väldigt ung, så det får väl vara ursäkten...

• fröken april

Nej Agnes ger jag inte mycket för, hon är så osäker oxå i intervjuerna!!! Ska dom vara proffsiga nu ska de välja james som de hela tiden hävdat är den störst talangen!!

Svar på tråden Idol 2005