• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Kala75

Under svar ser man de, kolla på hela raden av inlägget...

• maginari

Jao, när man har tråden i sina favoriter så står det i en spalt hur många svar det är i tråden.

• isano

Jag gillar Mariéle! Vi har samma musiksmak hon och ja. Dessutom har hon en grymt skön röst. Sen gillade jag James, så jag hoppas han kommer vidare på fredag..!

• Amarone Classico

Hade velat se James och Jens gå vidare i fredags.

Fick en av två och det är ju inte illa

Jag övergav min gamla favvis Johan eftersom han gjorde sitt andra dåliga framträdande i rad. Syyyynd, han var ju så söt!! Men som 16-åring har man ju framtiden för sig, så han kanske kommer igen

• michiara

Han kanske återkommer nästa år

• Angelica

När är det nästa avsnitt, på fredag? Är det då juryn ska avslöja sitt val?

• halstabletten

Jag tycker att det var synd att Sara inte gick vidare, hon sjöng överlägset bäst i fredags! Agnes har fin röst, är jättesöt och så, men hade valt HELT fel låt...hon saknar dessutom karaktär...hon var jättetråkig när programledarna frågade henne frågor, hon skrattade ju bara halvfånigt hela tiden :/

Jag är mest besviken på Marieme som fullständigt wailade sönder bridge over troubled water...hon sjöng MYCKET bättre under ordinarie omgång...det här blev bara wailsoppa!

• ärtprinsessan

Håller med Halstabletten ang. Mariemes insats. Men efter att ha hört henne på audition så vet vi ju hur hon kan låta. Tänk om hon hade tagit i EN enda gång bara...