• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • SaraSofia

Jag tycker också Agnes var grymt bra!! Hon hade det mesta faktiskt!! Heja Agnes!!
    Fast jag tror det står mellan Sebastian, Måns och Jonah.

• AxelArvid

Hoppas Sebastian vinner allt Hoppas att det är Agnes som juryn tar in. Längtar tills fredag

• rosamoln

Någon som vet vad den där divan i Idol heter? Ni vet den där fjantiga tjejen som trodde att hon var duktig och skällde ut jyryn, samtidigt som hon såg ut som en parodi av divor? Tänkte visa klippet för en kompis som missade det?

• Zahcro

"om inte jag är bra då vet jag inte vad" var det hon som sa typ så

• rosamoln

Älskarlivet

Ja, precis, henne menar jag! Fast de visar nog inte juryns åsikter ändå.

Ni måste ju gå in och titta på "Baladalidila". Jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång jag ser det klippet! Han är ju så rolig! Så himla skön
    Titta även på "Step up" med Darin. Hans framträdande är fantastiskt! Och låten också! Tycker jag i alla fall

• Novalie

Hur hittar man dessa klipp *letar febrilt*

Lite hjälp vore på sin plats

• rosamoln

Novalie

Gå in på www.tv4.se/idol Därifrån (efter allt jobbigt intro) går du ner till "Tio i topp på Idol-TV".

Andreas med sin "Balladali" är överst. Enjoy

• rosamoln

Just det Darin får ni ju inte missa.

Samma länk, men därifrån klickar ni er vidare till "Idol-TV" som står ganska högt upp med rosa text. Darin är ganska högt upp i vänsterspalten sedan. Fast om ni tittat på "Balladali", är ni redan inne på "Idol-TV".