• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • tempo21

tihi. Nu har tv400 kommit så långt i sina repriser att jag kan se det ni diskuterat den senaste veckan. 1:a avsnittet av kvalet var idag. Tycker faktiskt att Sarah var bättre än Cindy. Synd att jag inte kan se 4:an förrän i januari **morr** så att jag kunde ringt och röstat **min röst hade ju avgjort alllt **fniss**.

• busan81

jag håller på jonah.. tycker han verkar grym... tittat inte så mycket på programmet

• Peernilla

Vilka gick vidare i fredags!? missade det.. nån som vet?

• Jefa

Peernilla
    Marieem och Jens gick vidare

Hejar på Sebastian!!

• Peernilla

Jefa: aha tack.. Marieem tror jag att jag vet vem det är.. hon som läspade lite ? Men vem var Jens... *tänka* Får gå in på Idolsajten och kolla...

Jag gillar också Sebastian... Ola och Måns för att det är så snygga *skäms* och sen gillade jag hon med rosa hår.

/P

• Miss Niles

Men var de inte tråkigt i fredas?! De kändes som om alla malde på med ballader. Man satt ju bara o hoppades att någon skulle dra igång något mer svängigt. Jens var den enda som sjöng ok. Men de andra tycker jag skulle gjort ett annat låtval. Tråkigt eftersom flera av dom gjort bättre ifrån sig innan...

• Mumu

Jag tror att Ola och Elina måste göra väldigt bra ifrån sig för att inte ryka fortare än kvickt. Relativt säkert tror jag däremot att Sebastian, Måns, Sibel och kanske också Jonah gör. Men, men! Mycket kommer ju också att bero på hur deras kommande framträdanden blir!

• Peernilla

när ska de berätta vem som är detta "wildcard"?

• Jennie med ie

På fredag har jag för mig att jag läst. Synd att James inte gick vidare direkt, då hade jag varit säker på att juryn valt att ge wildcard till Agnes. Nu lär väl James få det... men jag vill ha med Agnes!