• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Gäspan

Mamma89: Jennifer Brown sjunger den...

• rosamoln

Peter Swartlings gamla flamma var det visst

• BrideOf Rocky

Jag TÅL inte Sebastian!!!!!
    Guuuuuuuud, jag ligger typ och skriker med kudden långt ner i halsen när han ska sjunga.
    Bläää!!!!

Han skulle ju söka till "sikta mot stjärnorna" som Mick Jagger eller nåt.
    Patetisk!!!

Heja Jonah eller Mariem!!

• Linda1976

Jag tycker Jonah är lika charmig som en gråsten! Så tråååkig!

Jag hejar på Måns (ännu mera om han lägger av med sin fåniga dialekt, pågen är från LUND, prata skånska då!!!), Ola och Sebastian!! Marieme är också duktig!

• Mamma89

Nej ush gillar inte heller Sebastian han är som killen i The ark ni vet? Exakt samma "dansstil" också.
    Nej jag gillar Jonah, ola och agnes.

• Pyff

Här kommer min dom :

Jens: Fattar inte vad han gör där!! Tråkig, slätstruken och inte särskilt bra röst.
    Mariéme: Bra och skön röst, men ack så tråkig - noll utstrålning!
    Ola: Slopa falsetten, men annars rätt bra. Charmig...........
    Sebastian: COOL! Rör sig ack så fult på scenen, men på nåt sätt funkar det liksom........ har väl inte den bästa rösten, men vinner på egen stil.
    Elina: Nja...........kass scenstil. Sjunger bra, men, men............
    Måns: Sååå charmig och avslappnad på scenen och helt okej röst = kommer gå långt!!
    Maria: Gillar henne skarpt! Skön raspig röst och otroligt vacker och charmig, härlig energi
    Agnes: Sjunger kanon i höga partier, men i de lägre låter det som hon har en tennisboll i halsen...............något stör mig.............
    Sibel: Inte lika impad som många andra, tycker hon är lite tråkig även om hon glänser ordentligt ibland. Kommer gå långt, men jag hoppas det inte blir hela vägen.
    Jonah: Ja, vad ska man säga annat är - OUTSTANDING! Som Kischti skulle sagt....... Han bara måste vinna med sin underbara röst och sexiga utstålning!!! Go Jonah!

Cindy var helt klart värd att åka ut igår efter den fruktansvärda insatsen............gillade henne innan, men igår var hon kass rent ut sagt, det sved i mina öron!

P.S VARFÖR pratar Kischti på engelska hela tiden???

• Älskarlivet

Någon mer än jag som tycker att trots att juryn säger att startfältet är bättre iår så tycker JAG att startfältet var bättre FÖRRA året??
    Mer utstrålning, fler personligheter, mer orginella.....

Oavsett om man gillar Darin eller inte så finns det väl ingen som kan mäta sig med honom i årets startfält??

Darin forever hahaha...

• Leilani

Jag tror artisterna kommer växa för varje vecka som går.
    Alltså att deras personligheter framträder mer o mer.
    När man tänker efter var det väl lite såhär i början förra året med, man la särskilt märke till 1-2 stycken i första veckofinalen, men sen fick man upp ögonen för den ene efter den andre lixom....

För mig finns det ett A-lag o ett B-lag.
    A-laget:
    Jonah, Mariéme, Sebastian, Agnes
    B-laget:
    Jens, Ola, Elina, Måns, Maria, Sibel