• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • JKMNA

Gillar inte heller Clabbe...han är ju dum i huvet!
    Bra att Cindy åkte ut. Hon var konstig...

• Angelica

Cindy var den enda rätta till att åka ut. Hon eller Mariah tycker jag.

• Angelica

Agnes gör något som retar mig med sin tunga. Jag sitter bara o tittar på den hela tiden
    Men visst sjunger hon bra men mina favoriter är klart Sebastian, Sibel och Ola.
    Måns är ingen favorit hos mig.

• Attol

Jag tyckte det var rätt som åkte ut i går.

Mina favoriter är:Sebastian,Agnes,Ola och Jonah.

Måns är för smörig och slajmig och Sibel är ju visserligen en skicklig sångerska men jag vill höra mer ROCK av henne,annars fastnar hon i balladfacket.

• michiara

Ja jag tyckte oxå det var rätt att cindy åkte ut

• Dida

Tyckte också att det var rätt som åkte ut.

Håller på Sebastian, Agnes, Ola eller Maria.

Gillar verkligen inte Måns, stör mig så på att han håller på med sina ögonbryn hela tiden!

• idiotblondinen

Fan rent ut sagt! Här sitter jag o kommer på att det var ju Idol igår!!! Nån som vet om det går i repris och när isf?

• nelly 1

Hahahah läste här ovan om att Ola såg ut att komma från Arvingarna -som jag funderat
    Tycker att han är överstylad, skulle kunna ta bort lite smink så kanske han inte ser så¨plastig ut

• Aannaa

Dida> håller med dig om Måns. Bara för juryn har sagt att han ser bra ut så tycker han själv att han är supersnygg....................drygt.....