• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Zahcro

cindy läspar eller vad det nu är som gör att hennes sång inte blir bra.. rätt person åkte ut fast Jens hade oxå kunnat åka..

Jonah!!!!!! ??????????????????????????????????? nån mer som inte tyckte om hans låt.?? o så Juryn YAAAAAAAY Jonah du är bäst (typ) precis som med Daniel Lindström..
    Lite uppenbart att juryn försöker få Jonah att vinna.. Jag tycker inte han är nge värst bra finns bättre i sånna fall.. Hans framträdande var tamt.

Sebastian gjorde ett bra framträdande men inte en favorit hos mig
    Elina.. dåligt låt val passar inte hennes röst... kläder?? nä
    Måns bra
    Ola blä
    Sibel helt fel låt annars en favorit
    Jonah fel låt tamt framträdande
    Agnes lät konstigt vissa toner men fin låt
    Mariemme hon har oxå konstigt uttal på sina ord som cindy
    Maria fel låt men hon var bra fina kamera moves
    Jens liknar en i roadtripp
    Cindy irriterad på henns konstiga små ljud

• Aannaa

Nä, Jonah's låt är ju underbar!!! Skulle dock va tråkigt om han vann, då blir det ju bara en repris sen förra omgången.
    Jag vill ha en mer utstickande vinnare...typ Sebastian

• Gladskiten

Jag tycker Sebastian är helt klart bäst.

Idiotblondinen:Reprisen går på tv400 tror jag ...fast jag vet inte när.

• ming

Sebastian är ju verkligen en entertainer iaf!

• Lejra

Sebastian var vår favorit här hemma! Personligen har jag aldrig gillat Cindy så för mig var det rätt person som åkte ut.

• Mumu

Ja fy FAN vad Sebastian var bra! Det syntes verkligen att han älskade det han gjorde, det bara lyser om honom. En stjärna, helt klart. Jag har fått äta upp mina ord om honom många gånger, och fler lär det bli !

Jag tyckte Maria, Cindy, Jens eller Elina skulle vara glada om de fick stanna, så jag blir nöjd nu när jag läser här att Cindy åkte. Hon var för övrigt sämst av alla igår, hon skrek ju ut sin sång. Lät bajsnödig.

Jonah är grym sångare, men behöver få hjälp att lysa lite mer. Marieme är bästa tjejen lätt. Sibel är duktig, men tråkig. Jag gillar inte Ola och Agnes, Måns var bra men det behövs mer än att vara söt och le hela tiden.

• Skogsstjärnan

Maria, Cindy, Jens, Elina och Marieme är de som gärna får åka ut först för min del. Visst de har alla glänst nån gång, men överlag är alla andra bättre.

Håller på Jonah eller Agnes!

• Loren

Sebastian har varit min favvo från start!! Om någon såg american idol, så påminner han mig om Bo Bice. Inte att de är lika direkt, men båda är SÅ proffsiga från början. Riktiga artister! Jonah var helt okej, men lite slätstruket var det. Väldigt trist om man jämför med Sebbe - han rockar! Tyckte personligen att antingen Maria eller Cindy skulle åka, eller möjligen Jens .

• Sophia A

Sebastian är bäst !! Har gillat honom från första gången samt den gången han fick en blackout. Han återhämtade sig helt underbart och körde järnet. Sämst tycker jag att Maria, Jens och Marieme är. Men vem vet, de kanske glänser gång.