• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • drakon

Jag tycker att rätt person åkte ut. Annars tycker jag inte att Maria var så bra heller.

• Cheri

Annika *s* man kke inte gillar Olas falsett, men falskt var det inte

Cindy sög idag och d får man lixom ta att man åker ut.

Tror att det är mkt nya tittare i dessa veckofinaler som inte har en aning om hur deltagarna presterat innan..

• Gäspan

...och snart har vi väl en final med fyra grabbar och bara en tjej igen. Mitt tips i år: Sebastian, Ola, Måns, Jonah och Sibel.
    suck

• Babette

gött cindy åkte ut =)
    agnes va klart bäst ikväll, även om hon inte är min personlia favvorit

• rosamoln

Hoppas verkligen Sebastian vinner eller kommer tvåa! (kanske bättre att komma tvåa...?). Måste ju ha en skiva med honom

• Jennie med ie

Jovisst tyckte jag Olas falsett var falsk ibland, och det sa ju även en i juryn...

Cindy sjöng verkligen dåligt idag och ser man bara till detta uppträdande tyckte jag det var rätt att hon åkte ut, men sett över det stora hela ser jag flera som är betydligt sämre.

• Cheri

Ett ord i falsett var falsk resten klockrent, däremot var det falsk här o där annars

Tho me no like him.. at all bläää

• Jennie med ie

Nope, minst 2 ord ;0)

Idag gillade jag Agnes bäst och blev mest besviken på Cindy och Marieme. Jonahs röst imponeras jag av, men jag vill se nåt annat! Inte bara samma typ av låtar hela tiden.