• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • silhuett

Har ni sett Aftonbladets egna omröstning? Sebastian har hittills fått 43% av rösterna
    Han är överlägsen, helt klart!

• AxelArvid

Marieme eller Jens åker nog ut idag. Sebastian är grymmast....sen gillar jag Elina jättemycket, cool tjej
    Jag gillar Agnes också men är det bara jag som tyckte hon sjöng mesigt idag...hörde ju knappt vad hon sjöng....nä idag tyckte inte jag hon sjöng bra.

• Jennie med ie

Mest överskattad: Sebastian. Alltså, hur kan man göra en så bra låt så dålig? Mick Jagger-moovsen känns varken äkta eller passar till låten, och stora partier av låten sjöng han uselt.

Största negativa överaskningen: Agnes. Fel låt, kasst uttal, trist sång. Jag har gillat henne tidigare.

Största positiva överraskningen: Sibel. Trodde inte hon skulle klara låten med tanke på hur tamt och sprött hon sjungit innan. Men här tog hon ju i lite!!

Bäst ikväll: Elina.

• Göteborgstjej

Gillar inte att se på Sebastian, men han låter bra.
    Ola däremot, han gillar jag!
    Maria tycker jag också om...

• Linda1976

Agnes känns helt menlös.... Hela hon är... "ehh.... ähh.... jag veheheheeeet inte... fnissfniss*

Hoppas Jens åker ut!

Min lista ser nog ut så här för tillfället

1. Sebastian
    2. Ola
    3. Jonah
    4. Marieme
    5. Resten....

• AxelArvid

Linda1976
    Ja precis så är Agnes *skratt* verkar jätteosäker, nästan lite korkad ibland

• AxelArvid

Helst vill jag se Elina som vinnare i hela programmet...men så blir det nog inte tyvärr.

• Zun

Sebastian eller Sibel håller jag på.

• Nela

Sibel var bäst ikväll tycker jag...Mariem var också rätt bra, gillar hennes starka röst. Även Maria gjorde bra ifrån sig ikväll.

• Puttran

Jag kan bara hålla med Jennie med ie att Sebastian är hyggligt överskattad. Jag tänker bara på Mick Jagger, som jag absolut INTE gillar, när jag ser honom. Man kan höra honom men inte se.

Jonah var överlägsen tycker jag.