• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • väntar o längtar

Begriper inte det där att man ska heja på en tjej bara för att det är en tjej... Man hoppas väl ändå att den som är bäst vinner. Råkar det vara en kille så anser jag att han ska vinna och i år finns det killar som är bättre än alla tjejer.

• Michaela 83

Jag hejar helt klart på Agnes ikväll

Sen tycker jag Sebastian är skitjobbig i sina taighta brallor och jag tycker inte alls han sjunger bra heller..Ola och Jens är inte heller favoriter precis..

• Linda1976

Men vad var det Agnes sa "Jag känner inte till några 80talslåtar"??? VA???

Och Jens: Det finns inget bra från 80talet, pest eller kolera...

Vad är det för fel på dem???

• Dunderbara Vilja

Jag bara ÄLSKAR Sebastian!!! Han är så underbar att se på

Sebbe är favvo och efter honom kommer Agnes. Älskar hennes halvhesa röst

jag tror att Jens åker hem ikväll.

• Ananak

Jonah och Agnes och Sibel är mina favisar... tror att Måns eller hon med rosa frilla åker hem idag...

• Pyff

Jens eller Mariéme åker ikväll! Jonah sopar ju fortfarande mattan med ALLA, men han lär väl få stryk av spasm-Sebastian idag igen Visst har han sin egen stil, Sebastian, men så väldigt snygg är ju inte den stilen.......................lite väl kaxig börjar han bli också tycker jag.
    Maria sjöng tyvärr falskt idag (igen), gillar ju henne!

• Pyff

Å, glömde säga: Gud vad bra Sibel var i en upptempo-låt!!! Hon sjunger så mycket bättre utan allt wailande, jag var glatt förvånad

• Leilani

Min topp 3 ikväll:
    1. Sebastian
    2. Jonah
    3. Elina

Sämst var som vanligt Måns (jag saknar den gen som uppfattar hans sk. "utstrålning" )

• Ananak

Jag tycker Jonah är manlig medans Sebastin ser ut som en upprorisk 16 åring med myror i röven

Sebastian har en enorm röst men han är ingen pop utan han är mer rock...