• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Supermummy

Jens är så anonym. Som Juryn sa: Vem är han? Vad vill han med sin musik?

Hon med mörkt hår fick mycket skit av Kirsti för att hon röker. Det är ju iofs en privat angelägenhet men riktiga sångare/ sångerskor röker väl inte? Det förstör ju rösten.

• Lejra

Jens borde åkt ut.... säger det varje vecka men han är den enda som inte kan sjunga! Annars igår var det nog Sibel som berörde mig mest. Sebastian sjunger hur bra som helst men jag vill fortfarande slippa se honom åla sig på scenen....

• ärtprinsessan

Hahaha, Mamma Anna! Visst blev det fel när Hellström & Ugglalåtar skulle stylas om till IDOL-sånger.

Men det kröp lite obehagligt i kroppen när de här små söta idolerna sjöng om att älska med varandra. All kärlek är ju äkta kärlek och det klart att även de har sexliv, men jag får ändå krypningar av att tänka på taffligt tonårssex. *pensionärsvarning på mig*

• Supermummy

ärtprinsessan - Inte när Jonah sjunger om det va??!

• Loren

Tycker det var synd att Marième åkte, visst var hon inte så kanonbra igår, men om man jämför med flera andra så sjunger hon klart bättre. Jens skulle ha fått åka, helt klart. Men ojojoj vilken låg klass tävlingen håller. Lite pinsamt igår. Sebastian var bäst, Sibel var också bra, Jonah- fortfarande bra röst men trist.

• isano

Loren: tycker precis som dig. Funderar på sluta se programmet helt och hållet eftersom det troligtvis kommer att bli någon tonårsidol som dom poppar till i slutändan. Daniel förra året var ju verkligen jättebra, men så släppte han en platta 20 minuter senare som var snabbproducerad med en massa sliskig pop. Bläk.

Tycker mariéme hade rätt i att soulen rykte med henne, kan nog konstatera att idol iaf är fel forum för min musiksmak..

• carmela

Vi från grannlandet följer oxå med Idol2005 , ja få se om det e Jens tur nästa vecka, eller ryker det en tjej till..?

• rödbetan

Det är bara Elina som kan ryka innan Jens men nu borde Jens ryka

• Pepsie

Men varför kan inte svenska folket skilja på talang o att man är ganska söt? Jens syftar jag givetvis på. Han är sååå trist på scen o räcker inte till. Tyckte även Måns kändes som en dålig dansbandskille. Go Sibel! Och Sebbe.