• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • GladaVirre

haha.. får iaf bekräftat att man kan höra.. men jag tror INTE mitt lock blev bättre..

• Chantelle

hahahaha... ja du .. men man kan iaf säga att han tog i ända från tårna så de hördes iaf

• Bea 84

Har totalt missat denna tråd, men nu har jag hittat hit

Håller med om att spanjoren var för mycket, men kanske lär han sig tagga ner?!
    Personligen tycker jag att Idol är ett underhållande program, för ärligt talat så tycker jag att juryn faktiskt får vara elaka ibland. För när vissa människor kommer in och hävdar att dom sjunger som gudar, o sen låter dom som en överkörd gnu....ja vad säger man??

Är man totalt tondöv ska man inte ställa upp i ett sådant här program....lite tråkigt att dom skämmer ut sig bara.

Appropå Lennart, så gillade jag honom jätte mycket. Tyckte inte heller han lät som dansband. Hoppas han lyckas nästa gång!

• Silence

usch han verkar inte ens fatta deras pikar, genom att hålla för örorna, utan han bara fortsatte vråla!

• A73H

Jag är så himla fascinerad av alla de som kommer till audition och faktiskt inte kan sjunga?!
    Men jag tror jag har kommit på själva tankekedjan hos alla de vi sitter vecka ut och vecka in och förfasar oss över på grund av deras bristande självinsikt:

Det måste vara så att de står hemma med musik och sjunger med i låtarna och tycker att det faktiskt känns ganska bra och härligt i kroppen...roligt är det också....men oj, jag låter ju nästan som han/hon på skivan, tänker man.... (pröva själva...man låter faktiskt nästan som Whitney när man sjunger med i en Whitney-låt!!!)..fasen jag är nog inte så tokig på att sjunga i alla fall....kanske man skulle vara med i Idol...herregud, jag som låter som Whitney, klart jag ska vara med!!!! Och så har man bestämt sig liksom! Eller vad tror ni? Sedan tyvärr visar det ju sig att man utan den där goa bakgrundsmusiken på hög volym så lät man ju inte alls som man trodde...men det måste ju bero på att man är hes, nervös, kissenödig, förkyld......osvosv...och den där juryn - de fattar ju ingenting!!!! De vet minsann inte hur bra jag kan låta... =)

• Chantelle

hehe.. ja ni .. vilket självförtroende många har särskilt de som inte alls kan sjunga .. har ni tänkt på de?? de är de som har mest självförtroende ..
    jag skulle inte gå dit å sjunga när man vet att man inte har just "DET" de söker .. *L*

• Bea 84

Chantelle: Nee det är iofs sant...men ändå. Inte 17 går man dit utan att verkligen vara säker på att man har något att visa upp (röstmässigt). Typ gå till en sångpedagog o testa rösten....ja ja dom är modiga, men jag skulle nog träna rösten ordentligt först. Och om pedagogen skulle säga efter 1 år att min röst inte går o jobba med, då hade jag inte ens övervägt att vara med.

• väntar o längtar

Det här med att juryn är elak eller inte... jag tycker att de är så där roligt raka i sina kommentarer som alla vi andra bara törs vara i soffan.

• Bea 84

Bästa komentaren hittills enligt mig:

"Om det här är det bästa Malmö har att komma med, så tycker jag att vi lämnar tillbaka Skåne till Danmark"

*ASG*

Svar på tråden Idol 2005