• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Zmoothie

"Gränsen mellan en strålande stjärna och en äcklig slempropp är ibland väldigt tunn... och jag kan säga att du balanserar verkligen på den linjen.."

• LindizJ

" Vem av dina vänner och bekanta har lurat i dig att du kan sjunga?"
    "Ja, de flesta av de jag känner tycker att jag kan sjunga!
    " Isåfall är dina bekanta totalt döva!!!

Så bra!!!
    *asg*

• väntar o längtar

Ingen som vet??

• Maddo86

Den roligaste hittils måste vara hon som sjunger:

I LOVE ROCK`N ROLL, SO COME ON TAKE THE TIME AND DANCE WITH ME.............. MA`M!!!

Vaddå ma`m? Är det jag som är ute och cyklar eller har hon hittat på det där sista själv?
    Hur som helst så ser hon väldigt rolig ut! Hihi!

• Kala75

Isf är jag oxå ute och cyklar.

• Kala75

Tänk, nog är de säkert nån av dom som varit urusla som hänger här på FL och ser vad vi skriver om dom men och andra sidan man måste ha LITE självinsikt..

• Babette

Jag tycker dom visar för få som går vidare! Tycker det är kul att se dom andra oxå *ler* men skulle vilja se lite fler som är bra oxå!!!

Vad tycker ni?

• yaaniz

visas människor är ju tondöva..alltså hör inte själva att dom inte kan sjunga..
    men då tycker jag att som familj/släkt och vänner inte låter personen i fråga åka dit och göra bort sej..hur kan dom låta sin vän eller syster göra bort sej så totalt när tjejen killen inte fattar hur dåligt hon han sjunger själv..elakt elakt..
    skulle aldrig släppa iväg nån jag känner som inte kan sjunga.

//Jaana v.34

• Zmoothie

Nej, hur kan man som förälder eller kompis säga "jo, men du sjunger ju jättebra! Du kommer att gå långt, åk!" och personen sjunger som en överkörd kråka?!

Humanism!

• Linda1976

Nån på FL borde ju ha varit på nån audition?!?! Ge er tillkänna!!!!

Svar på tråden Idol 2005