• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • fenomena83

nejmen snälla människa!!!!!!!!!! herregud!!!!!!!! det var ju värre än sångfågeln! va det hon som va så stolt över sin kropp??? shiiiiit.... jag bara sitter här å garvar ihjäl mig.... hur KAN man skämma ut sig så???? har inte hon kollat på idol innan å vet typ på ett ungefär vad dom vill ha, hur kan hon då komma dit å göra sådär?????
    förresten den där andra I love rocknroll tjejen vad sa dom till henne? hon som kråmade sig ??? om ni har sett den på nätet... vet inte om dom visade den i programmet... ja hur ska ni då kunna veta vad dom sa till henne.... *dum*

nej nu måste jag kolla en gång till.... gud vad kul... åsså e det nån som börjar skratta där direkt efteråt å hennes smajl.... fan.... va sa dom till henne egentligen?????

vill också veta vem det där va som sa "nähä vilken är min dag då!"

jag håller åxå på sameflickan! hon av ju urmysig! så äkta!

• fenomena83

varför får man inte höra kommentarerna också??? det är ju dom som är roligast! finns det ingen sida med klipp eller iallafall uppskrivet alla deras kuliga kommentarer??

• LindizJ

jag skrattade så jag grät när killen skulle sjunga ingen kan älska som vi och alla fyra i juryn håller för öronen...så bra!!!! *asg*

• Zmoothie

Sjung - skrika! Han höll verkligen bara EN ton.. Var ju så man fick hålla för öronen framför TVn!

• LindizJ

ja, han vrålade verkligen fram låten....ojojoj..
    Daniel hade säkert höga förväntningar innan han började eftersom han sa att det var hans favoritlåt..ja det är min också säger killen!
    Och sedan börjar han tokvråla...*asg*

• Bea 84

Kala75: Ha ha den funkade alldeles utmärkt....ja vad säger man? *ASG*

• fenomena83

jag fattar inte att han inte slutade sjunga när han såg att alla höll för öronen

• Ananak

läste en artikel i Metro om hur hemska juryn var osv...

men ärligt talat nu, om vi alla är ärliga till 110%... hur i hela friden kan gå dit och tro att man kan sjunga när man inte kan? Vem har lurat dit dom?
    Alla vet sedan första omgången ( eller de som såg det amerikanska Idol) att juryn är tuff och elak....

Och värst är ju de som bråkar när juryn sagt nej och förklarat att dom inte kan sjunga, jo det kan jag visst säger nån..HALLÅ?! är alla hönsen ute på turne?

• Zmoothie

Vad var det en sa? "De har ju ingen smak!" Varför är det så svårt att acceptera att man inte KAN? ..Nåja, om jag skulle ställa upp där (vilket jag ALDRIG skulle göra med risk att bli hela svenska folkets åtlöje!) så skulle jag säkert ha svårt att ta till mig riktigt vad de sa, men jag skulle inte ställa mig framför kameran efter att ha gjort bort mig fullständigt och göra bort mig ännu mer genom att hävda "de har feeeeel!".

Var är folks självinsikt?! Har INGEN sett programmet förra året?! Innan man går dit ska man nog spela in sig själv a capella och lyssna - och sen göra bedömningen om man ska gå på audition eller inte.
Svar på tråden Idol 2005