• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Kär och galen

Asså vad IDOL är kul att se. Sjunger själv som en kratta och skulle aldrig ställa upp. Måste ändå säga att jag beundrar dem som törs vara med i TV och sjunga så där och kankse tom vet att de inte är speciellt bra. Tycker det är elakt av dem som säger till dem att de sjunger bra även om de inte kan hålla en ton. Fast å andra sidan kanske man ska tacka dem för att de hjälper till att göra bra TV.

• Tinko

Jag har aldrig sökt, men däremot så känner jag några som har sökt...pinsamt, då ingen av de är speciellt bra

• yaaniz

vad heter låten som spelas i pausen och början av avsnittet??

• Cookie83

Vaddå alla mina fans i Märsta, ha ha ha ha ha ha jag skrattar ihjäl mig...

• Cookie83

Baladaliiiiidoooooolllaaaaaaaaaaaa

VA FAAAAAAAAAAN TROR DOM?????????????????????

• Chantelle

jiiiiiiiiiiiiisssses......va de kan låta .. å en del ger sig inte heller ... *garv*

• GladaVirre

hahahahahahhaha,...
    ja dom var nog lite "efter" båda två...laladadidada!!! *asg* och "mina fans i märsta"..ojojoj...vilka människor det finns,. undra om det skäms sen när dom ser detta??

• Chantelle

*skratt* man kan undra .. undra jag om hon kommer ha några fans ute efetr de här ... beter sig som en riktigt diva ..

Svar på tråden Idol 2005