• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Chantelle

Bea20 : men förra året var de en tjej som var med som gick hos en sångpedagog... å då sa den tjejen att " min sång pedagog tycker jag sjunger fint" .. men i själv verket vaad som va fint vet jag inte...
    *L*

• Bea 84

Ja just d henne kommer jag ihåg....haha ja hon var inte klok *L*

• Bea 84

Det är lite charmigt att juryn är så rappa i käften och kommer på sköna kommentarer så fort....hihi

• Peernilla

ha ha.. jag tyckte transvestiten igår va bäst *asg* Å jyryns miner när hon/han började sjunga.. fniss

En jäkligt skön kommentar är Peter Swartlings "..sjung.. aldrig.. mer..." ha hahaha.. så skönt.

• Karolina1979

Jag skrattade gott när den mörka tjejen sjöng och juryn sa att hon sjöng falsk.
    "Var det falskt?? Ojsan!" Hörde ni det, haha, hon sa det så roligt...!

• Lene1

Karolina 1079: Ha ha! Ja, jag hörde den. Så skönt..
    Men seriöst- hur kan man ha så dålig verklighetsuppfattning (när man sjunger som vissa gör) och tror att man är världsbäst liksom? Jag fattar inte... Men det är himla kul att se.

• Maggan78

Man blev lite förvånad när det kom in en tjej och sjöng som en karl!! Åsså han som gick ner i spagat och split! Lät som att någon höll honom om ...

Mer självinsikt!! Fast utan dem som inte kan sjunga blir det ju inte mycket program...

Svar på tråden Idol 2005