• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

fenomen83: jo, jag håller med dig alltså - men i sverige är det ju tydligen ingen bra " egenskap" att vara kristen och artist, inte för tydligt i allafall... Jonah är inte min favvo, men det är för att jag tycker han är lite trist, bra röst dock.

• fenomena83

nej jag tänkte att dom "borde" va muslimer för dom kommer ju iaf från muslimska länder... å i muslimska länder så är ju de flesta troende muslimer åxå inte som i sk kristna länder där långt ifrån alla e troende..
    men men jag kanske har fel dom kanske inte tror....
    men ni fattar vad jag menar va iaf???

eller har jag fått det om bakfoten att maria kommer från turkiet??

• Ung kvinna

Jag gillar inte Amy Diamond. Vet inte varför, jag gör inte det bara. Jag tycker att det känns som att hon är ett barn som utstrålar "fel" saker på nåt vis.

Angående årets idol:

Jag tycker inte att Elina med rosa håret har nån bra röst alls! Jag tycker att hon ska åka ut! Hon har så hård röst, inte skönt att lyssna på tycker jag.
    Sibel har ju en underbar röst däremot.

Vad tycker ni andra om Elina? Tycker ni att hon har en bra röst?

• ming

Nä, Elina är skitkass. Hon borde åkt ut förra gången tycker jag. Hon kunde ju inte ta en ton rätt.

• fenomena83

jag tycker elina har fín röst, ja den är hård å lite sträv men lite annorlunda, hela hon e annorlunda till skillnad från alla andra smören i idol därför gillar jag henne!!
    sibel har åxå en grym röst men dom två är ju helt olika dom har ju helt olika stil därför går det ju inte att jämföra...

såg precis att maria åxå e kristen hon har åxå Jesus som Idol!

haha, har ni varit inne på www.olasvensson.se ???
    jag tycker mest bara han e fjantig den lilla pojken.
    snacka om flickidol.

• fenomena83

meeen elina va ju skitbra, jag har iofs inte absolut gehör...
    men den låten som hon sjöng, These words, den e ju skiiiiitsvår ju, helt omöjlig borde den va men jag tycker hon gjorde den kanon....

• Loren

Tycker inte Elina har sådär värst bra röst, men kanske om den "skolas" mer. Amy Diamond, yuck.... Så henne på tv live för ett tag sedan, hennes röst var SÅ hemsk

Känns som att Bert Karlsson skulle ge Ola ett skivkontrakt, eller ???

• MallaMojs

hm...verkar vara den enda här som tycker att det var lite tråkigt att Ola åkte ut i fredags... Ok, han valde fel låt, och jag kanske inte tror att han skulle vunnit hela alltet...men han kunde väl få varit med ett liiiitet tag till, är lite svag för sånna där söta falsett-killar

• silhuett

Mallamojs:

Du skrev det 2000:e inlägget

• silhuett

Mallamojs:

Du skrev det 2000:e inlägget