• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

Mallamojs: Jo, det hade varit lite kul om kunde ha varit kvar lite till, han var ju en go kille. Men tyvärr var han ju lite för dålig i fredags...

• Loren

Mallamojs: Jo, det hade varit lite kul om kunde ha varit kvar lite till, han var ju en go kille. Men tyvärr var han ju lite för dålig i fredags...

• MallaMojs

Tjohooo...kul att lyckas ta en placering!!!

Mmm, han va dålig i fredags, lillOla, men men... Nu håller jag bara på sSebastian och hoppas han sjunger en ballad snaaart

• zikoriat

Men herremingud, hahaha det här är ju HUMOR på hög nivå - www.olasvensson.se/
    hehehehehehehe
    Tack för länken, fenomena ! det gjorde min dag !! :)

• Loren

zikoriat: Helt sjukt underbart....hahaha I love it! Var tvungen att maila denna härliga länk till mina studiepolare....verkligen humor!

• fenomena83

hihi, varsågod, det gjorde min dag också i brist på annat.. höhö

ni läste väl forumet å alla gästboksinlägg??
    stackars alla småflickor som är sååå kääääära i ola...

å jag kan inte låta bli att tänka stackars ola! jamenvisst han kanske tycker det är kul..
    fast om jag va kille å ville ut å göra seriös musik å om jag va 19 år då skulle jag inte bli speciellt smickrad om 99% av mina fans var 13-åringar.. skulle ju mkt hellre se tjejer i min egna ålder då som suktar efter mig. 13åringar blir ju kära i vem som helst var femte sekund å glömmer lika snabbt. olas karriär kan inte bli speciellt lång om han siktar på den målgruppen.

• Mumu

Jag hoppar tillbaka lite till diskussionen om kristna/troende artister . Det var nån som skrev att det inte borde spela nån roll om den som levererade en bra låt var troende eller inte, att det var musiken som räknades. Men jag tycker inte riktigt det stämmer. Musik och artist säljs i ett paket, ett koncept. Och för många musikintresserade spelar det jättestor roll vilken framtoning artisten har. De som lyssnar på enbart smala band köper inte Justin Timberlake, hur bra låten än är. Och det är samma sak med religion och musik, går en artist ut med att han/hon är kristen så påverkar det framtoningen i mångas ögon. Positivt eller negativt, beroende på vilken syn man har på kristendom. Inget konstigt tycker jag. Själv bryr jag mig inte tillräckligt om musik för att låta det spela in medvetet, vad mitt undermedvetna sysslar med kan jag däremot inte stå för !

Jag tycker verkligen att Elina var dålig i fredags! Hoppade runt som en femteklassare på skoldisco... Nej, det kändes som att hon försökte visa bredd, men det blev så fel...

• trollungar

jag tycker det va synd att ola åkte ut!! blir galen på att jens aldrig åker ut!!!

• Loren

trollungar: Ja, Jens är rätt störande....Men gjorde ju trots allt rätt okej ifrån sig i fredags så det var väl kanske ändå rättvist?..

• Vågen

Men Jens är den absolut sämste av alla i startfältet! Jag fattar inte att han inte åker ut!!?? Sebastian är ju överlägset bäst! Klart han kommer vinna!