• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • S0lstråle

Sibel tror jag är muslim, hon fastar (vanligtvis) i alla fall. Fast å andra sidan så är det ju MÅNGA icke-troende som håller på de kristna traditionerna, så det säger kanske inget...

Men spelar det någon roll överhuvudtaget vilken tro en artist har? Så länge man gillar musiken... Okej, kristna lovsånger kanske är svårt att ta till sig som icke-kristen. Men all annan vanlig pop/rock spelar det väl ingen roll vem som levererar? I stort sett?

Förresten... Håller med, det känns väldigt fel när Clabbe (så heter han va?) ber en knappt byxmyndig liten flicka att agera som om hon varit "-tillsammans med i alla fall en kille..." BLÄ!!

• destino

jaha hade jag gift mig så tidigt som dem så hade jag också "sparat" mig, he he he

• dexterswife

Fast jag förstår ändå lite vad Clabbe menar. Man ska se till att sjunga låtar som passar både rösten och personlighet/ålder. Jag tycker personligen att det är fasansfullt när Amy Diamond tex sjunger om förhållande och "whats in it for me" och bara är 12-13 år.

• michiara

Stitch: Håller fullkomligt med dig..tycker det är vedervärdigt varje gång jag hör amy diamond

• MallaMojs

det sjuka med diamond...är att det är hennes koncept för framgång - just ATT sjunga "vuxna" låtar, sjuuukt!

• dexterswife

Så jag förstår ändå Clabbe lite, sjunger man att man är excited så ska man sjutton vara det också!

• MallaMojs

skulle clabbe säga samma sak till amy? *asg*

• dexterswife

Solklart att han skulle!
    Fast Amy skulle ju aldrig vara med i Idol, för hon är för ung. Idol 2009 kanske?

Någon som vet temat för denna veckan?