• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ballerina

Kommer inte titta när Jens gör Moondance - en av mina absoluta favoritlåtar.....

• ballerina

Ja- var är Fly me to the moon? också en riktigt bra låt.

• MallaMojs

inte mitt favorit-tema direkt, men jag ska titta med spänning

• Gäspan

Jag tycker att Sibel har valt den sämsta låten. Och Måns. Det kan bara bli parodi med de låtarna.

Agnes och Sebastian har nog gjort bäst låtval den här gången....

• LisaH

Känns som att Elina har tagit sig vatten över huvudet den här veckan med, med tanke på låtvalet... hoppas jag har fel för nu är det faktiskt Jens tur att åka.. han var ju bara för pinsam förra veckan!

• drakon

Jag tycker att Jens är bättre än Elina så jag hoppas att det är hon som åker. Jag gillar inte heller temat men titta måste man ju göra ändå. Hejja Jens

• halstabletten

Jag tycker inte att någon av de två är speciellt bra. Men Jens borde ha åkt nu senast för han gjorde det absolut sämsta framförandet då. Hur det blir nu på fredag lär tiden utvisa, men jag hoppas ändå att det är någon av de två som åker.

• Loren

Temat är väl bra i sig, låtarna alltså - men jag tvivlar på deltagarnas förmåga att göra dem rättvisa....klassen är ju INTE hög precis.

• drakon

Tyvärr så tror jag dessvärre att det är Jens tur

• NoomiNoomi

Vad är det för tema imon i Idol?