• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ming

Annars kanske det är så att alla som hejade på Ola har gått över till Jens. Det skulle ju inte vara sååå konstigt.

• grisekno

Jag har Sebastian o Sibel som favoriter, men igår tyckte jag faktiskt att Agnes var bättre än Sibel, hon gjorde ett jättebra framträdande!!!!

• silhuett

Agnes har jättebra utstrålning, men jag kan inte med hennes röst.. Går ju aldrig att höra vad hon sjunger!
    Stör mig också SÅ mycket på henne och Sibel "bakom scenen". De är så himla fjolliga..

• Jefa

Gillar inte Sibel. Hoppas verkligen inte hon vinner!!

• Kaktusen

Jag vet att hon inte kan hjälpa det, men jag retar mig så på Agnes läspande när hon pratar. Däremot tycker jag att hon har talang för att sjunga.

• Babette

äntligen åkte jonah ut ... =) =) =) =)

• KorElleBelle

Angående debatten innan i tråden om huruvida Darin eller Daniel Lindström var "segraren" i Idol 2004 så vill jag bara säga att Daniel blev igår utnämnd till "bästa svenska artist" på Nordic Music Awards i Köpenhamn!!! HA, så det så!! Daniel rules!!!**obs ironi**

• Jefa

ElleBelle
    Men vad som avgör är ju mer vem som säljer bäst... Så jag tror till 100% att Darin är lite mer segrare än vad Daniel är. Även för skivbolagen

• KorElleBelle

Ja just det!! Därav min ironi varning!!!!

• Jefa

Elle
    Menade inget illa med mitt inlägg, bara skrev vad jag trodde...
    *Elvis rules*