• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • LisaH

Hej!

Är höggravid och lyckas aldrig hålla mig vaken till andra hälften av programmet...*suck*... Vet att Jonah åkte ut men vilka/vem hängde också löst?? *nyfiken*

• Julienne

Visst kunde Jonah sjunga, men har vi sett nån tristare på scen förut? Ett av hans första framträdanden gjorde han iklädd en cardigan!!! Och det i fredags; var det verkligen disco? Så jag är glad att han åkte ut. Fast jag kan hålla med om att det finns andra som borde åkt innan - Jens och Elina tex. Att Aftonbladet skrev som de gjorde dagarna innan spelade mindre roll, jag har aldrig gillat honom ändå. Det räcker inte att bara "kunna sjunga"....

Nån mer än jag som tycker Elina inte verkar "anpassningsbar"? Jag tänkte på det först när de visade plåtningen med Aftonbladet - inga kläder dög minsann och hon stod mest och suckade.... Sen när det var discodans med Alcazar-Andreas stod hon mest still och i intervjun klagade hon..... Nääh, me not like!

Jag kan hålla med om att Sibel är lite barnslig i intervjuerna, men hon är ju ändå bara 17 år. Det jag gillar med henne är först och främst att hon kan ta ton och det med råge!!! Men också sen att hon försöker hela tiden visa vilka potential hon har. Hon ger sig in i de olika teman med bravur! Go Sibel!

• ebben

Jonah= "stone face"! Fy så trist...........BRA att han åkte ut......

• dexterswife

Jag trodde verkligen jag skulle smälla av när jag såg Jens "dansa"...

• LisaH

Paincake: Tackar för uppdateringen!

• Loren

Julienne: Håller med ang Elina - det är störande. Vill inte vara taskig, men hon har inte "det" heller - kan inte röra sig på scenen och har inte speciellt bra röst heller tycker jag.

• dexterswife

Nä, Jens och Elina måste bara vara nästa på tur...

• Pepsie

Ibland tycker jag Elina glimrar till men sen håller det inte, men jag tycker Jens ska ut innan henne.