• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Verkar vara många som är överens om att Elina och Jens ska ut härnäst i alla fall. Ja, det är helt klart ett hopp från dem upp till de andras klass. Men man tyckte ju att Jonahs klass låg uppe med de andra också, så man vet ju aldrig...

• grisekno

Julienne, jag tänker som du - Sibel är faktiskt bara 17! Man får nästan lite moders- eller storasysterkänslor för henne när hon sitter där o fnittrar o pillar med håret... På scen är hon grym!

• Sciarlotta

Nästan alla kvarvarande (Sibel, Elina, Jens och Agnes) är ju bara 17 år, ska vi ha beskyddarkänslor för samtliga då? Kanske det är det som är orsaken till att det är de äldre röstas ut hela tiden...

• Julienne

Beskyddarkänsla var inte riktigt det jag menade.... många klagar så på Sibel att hon fnittrar i intervjuerna och pillar med håret och jag ville därför poängtera att hon är ju ändå bara 17 år.

Sen är det min personliga åsikt att hon är den som i den här tävlingen som har bäst röstkapacitet och potential att bli en fulländad artist så min röst hamnar hos henne. Det har inget med ålderna att göra.

• grisekno

Å jag menade att jag inte blir irriterad på henne när hon fnittrar...tycker mest det är charmigt...

Och - som jag avslutade mitt inlägg - PÅ SCEN ÄR HON GRYM! Hon har varit bra i alla teman!

• idiotblondinen

Hade inte Daniel blivit tillsammans med Lorén så hade han säkert sålt lika mycket som Darin.

• Sciarlotta

Jag tänkte bara så här: om Sibel ska få ha det som "sitt försvar" för hennes fnittrighet, borde väl de andra få ha det oxå när det gäller deras osäkerhet, fnittrighet osv. Rättvisa framför allt!

• grisekno

Jag tycker det är bra när folk är naturliga - värre med divor.

O jag tillhör inte dem som klagat på andras osäkerhet i intervjuer heller, jag röstar efter hur de är på scen...

• rosamoln

M76

Håller med dig!
    Hur de är i intervjuerna struntar jag i, såvida de inte är elaka. Har aldrig tänkt på att Agnes skulle vara obegåvad eller Sibel barnslig. varför kommentera sådant? Skulle vilja se er med kameror upp i ansiktet och en massa TV-tittare! Dessutom är de ju väldigt unga, så de är väl normala för sin ålder. Då reagerar jag mer på Sebastian. 20 år och så mogen! Det kallar jag ovanligt. (men inget fel för det)

Som M76 säger. Det är mycket värre att lyssna på en som är divig!

• dexterswife

Ja, det är klart värre att lyssna på någon som är divig. Och Sebastian är divig...