• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Lejra

rös skulle det stå å inte röd....

• Abigail

Nu blir det inte mer Idol för min del! Fjortis TV, SÄGER JAG BARA. Om det fortsätter så här så är det väl Jens eller Måsen som vinner. URK! Jonah var ju helt i en klass för sej. Heja Jonah!

• Virris

ABIGAIL!

håller med dig helt!!
    Jonah var sjukt bra... vilken röst!
    här blir det inte heller någo mer idol tittande... nu struntar jag heeelt i programmet!!

• sisley

HUR kan den där Jens vara kvar fortfarande? *fattar ingenting*

• Lejra

Men jag måste faktiskt säga att Jonah har varit bättre i tidigare program än vad han var igår.... Igår tyckte jag att Måns var den bästa...

• Muminmamman

Ja, jag är fortfarande upprörd...

Sebastian och Jonah borde varit i toppstriden. De andra kan åka ut i valfri ordning...
    Agnes gärna bland de första, står inte ut att se/höra henne *ryser* "ba, typ, asså...." och så den breda tungan på allt... Huvva!

• Muminmamman

Ja, Abigail! Är benägen att hålla med dig. Tyvärr...

• Tumbling down

Jag tycker att det var bra att Jonah åkte ut, men Jens skulle ha åkt ut före.

• silhuett

Jag tycker också det var skönt att Jonah åkte ut. Sen Ola och han åkte ut så har det bara blivit ännu mer spännande! Nu vet man ju aldrig vems tur det egentligen är att gå. Det känns väldigt otippat plötsligt. Spännande!
    Just därför MÅSTE jag fortsätta se Idol!