• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Loren

Stitch: Jo, kanske det. Men kolla de stora stjärnorna, Madonna tex - där kan man snacka diva Inget fel om man ska komma ngn vart kanske?..

• Veran

Läste på alltomtv att fredagens tema är : Cocktail .

Vad tror ni om det?

• rosamoln

Stitch

Jo jag vet, han verkar vara lite divig. Det är synd, för jag tycker han är så bra!
    Än så länge är han inte störande divig, men blir det värre får han det nog svårt...

• dexterswife

Äntligen Cocktail!!! Mitt favvotema!
    Hmmm... Undrar hur Sebastian ska åla sig igen det? Har några låtval kommit ut ännu?

Loren: Madonna är väl inte divig? Mariah Carey däremot, henne tål jag bara inte.

• Julienne

Hur kan alltomtv veta att det är cocktail som tema? Det står ju inte ens på tv4.se än? Fast det vore ett roligt tema...

• Loren

Stitch: Neej, Madonna är väl inte SÅ divig kanske (det har du nog rätt i), men en "diva" och världens bästa det är hon allt Min poäng, om jag nog har någon...hihi.... är väl att jag inte tycker att Sebbe är FÖR divig än sålänge, lite lagom kaxig för att komma någonstans.

Cocktail som tema....interesting. Cocktail and Dreams kanske??

• dexterswife

Fast ingen gör nog en cocktaillåtsversion så bra som Robbie...
    När är det låtlistan brukar läggas ut? På torsdagarna?

• Loren

Stitch: Robbie rules! Jens suger gammal get.

• Veran

Julienne: Ofta är det privatpersoner som hört från vänner inom produktionen vad det ska bli innan det är officiellt.