• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ming

Men juryn ska väl ge låtar som de tycker passar till alla, även om de hellre vill ha vissa mer i final.

• Mumu

Jag tror att juryn valt ut låtar som de tycker passar de olika deltagarna. Jag tror inte de sitter och tänker "Haha, nu ska vi få ut Sibel genom att ge henne en låt som hon inte kan sjunga!".

• halstabletten

Nej, verkligen inte. Jag tror inte heller att juryn är ense om vilka de vill se i final. Men jag tror helt ärligt att juryn blir nöjd oavsett, eftersom ingen av de topp tre är riktigt dåliga. Samtliga kommer säkerligen att få kontrakt förr eller senare ändå!

• Bodi

Jaha, då är Daniel och Stina fortfarande i hop, det trodde inte jag.

Jag tycker låtvalen var ok, men Sebastian, jag vet inte.
    Jag tycker inte han kan variera sig nånting.
    Han är lite av en Ola Salo wannabe..
    Men visst är han duktig det säger jag ingenting och jag gråter inte om han vinner.
    Men jag tycker hellre att Sibel ska stå i finalen än Agnes.

• Missisola

Men det är ju inte Basse som valt låt denna gång....det är ju juryn...och de vill väl se han köra en RollingStones låt!!!!!

Hans Life on mars är det bästa jag sett i IDOL!!(håller med Daniel där)

• Honey1982

håller oxå med om att det var det bästa i hela idol hittills..

nej sebastian får inte åka ut, han ska ju vinna allt .. tycker sibel ska åka denna fredagen helst.

• Mumu

Vad roligt det är att se repriserna som går på eftermiddagarna nu! Agnes t.ex., som jag hela tiden har haft svårt för, har ju växt enormt, och nu när jag ser hennes tidigare framträdanden så tycker jag att de är bättre än vad jag tyckte då.

När reprisen på rock-temat kommer ska jag absolut spela in det, för min sambo var borta den kvällen och han bara måste få se Sebastian sjunga Life on Mars! Jag hade ståpäls och tårar i ögonen...

• sonja34

Agnes är en självklar stjärna!