• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • michiara

Föredrar oxå Sibel framför agnes

• Smokie

Jag hoppas att Jens kommer in som Joker och vinner alltihopa! * Drömma kan man ju*

• tahira

hanna sl
    eftersom röstningen kostar pengar vore det bedrägeri att inte rösterna "gälls" och eftersom alla program där man röstar och det kostar är så hårt granskade så tror jag definitivt inte att det bara är pr, tv4 skulle kunna förlora så mycket om de gjorde något olagligt och det kom ut...

• universalwoman

Jag hoppas på att han som var så duktig på att brejka och sjunga ladi-li-li-lala
    kommer in som joker och vinner alltihopa! En sådan klass är det ju på idol!
    Agnes är jättesöt! Men hon låter som att hon har en klump smör i halsen när hon sjunger och varför gör hon ett enormt underbett när hon sjunger?

• Amarone Classico

tahira, vem är det som granskar? Och kan man be att få se resultatet av röstningen?

TV4 har väl inte så mycket att förlora på att bryta mot lagen, de har ju gjort det förut och blivit fällda (i andra sammanhang) och kanalen lever ju än

Till alla som läste in något annat än vad jag skrev i förra inlägget vill jag bara förtydliga att jag inte PÅSTÅR att det är på ett visst sätt, bara att jag TROR det.

• Babette

vadå, SKA det komma in någon joker?!

• Bodi

Jag tror Daniel har i hop det med Agnes lite.. :)
    Han hade ju i hop det med hon den mörkhyade förra året, vad hette hon?
    Klart att han har det! *ler*
    Det är rätt uppenbart. :)

Sen tycker jag inte om Agnes röst, jag måste alltid sänka när hon ska sjunga.
    Men Sibel hejar jag stenhårt på!!

• michiara

jaså? för några veckor sedan var han ju fortfarande tillsammans med stina som var med förra året

• Zmoothie

Daniel och Stina är väl fortfarande ihop? Det sa ju Stina t o m i "extraIdol"-programmet för någon vecka sedan.

• michiara

ja det var det jag menade samt att man sett henne i publiken oxå