• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • nelly 1

vaddå låt som ingen annan har hört???
    Det måste väl vara fler än jag som hört låten eller???

• Sarasnaran

Javisst jag känner igen den, men annars kan jag inget om den. Jag kan inte återge en enda ton i låten nu. Går ju knappast att jämför med Sebastians låt!

• rosamoln

Åh fy, jag kan inte lyssna på Agnes!

• lövet2

Agnes var kanske LITE bättre än de andra två i dag, men jag tror att jag skiter i att rösta. Jag ser ingen av dem som vinnare .....

• rosamoln

Sebastian däremot, ger mig rysningar

• NoomiNoomi

Agnes fick håren på armarna att resa sig på mig. Tyckte att det var bra. Sibel är inte så övertygande. Sebastian är bra

• HelleGbg

nä,ut me den där sebastian,han apar ju bara efter typ rolling stoned eller the hives me sin still,Agnes borde vinna kalaset!!!!

• idiotblondinen

Jag hoppas verkligen att Agnes eller Sibel vinner, vem som av dom två, bara inte Sebastian.

• hailey

Jag tror att den nya låten (det lilla man hört av den) passar bättre till Sibel eller Agnes.
    Sebastian är för mycket rock för den. Det är precis som förra året då Darin hade varit perfekt för låten men den gick till Daniel istället.

• rosamoln

Men Agnes kommer ju till final, så det är inte ens spännande.