• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Precis som Fia2 menar, så var det jag menade .-D! Fasen, vad svårt det är att uttrycka sig förståeligt ibland! De som hängde löst hade garanterat minst röster, men bland övriga fick man aldrig veta nån rangordning.

Kollade på reprisen i eftermiddags, det var från den gången som de allra sista togs ut till finalen. Vad roligt det är att se hur alla sjöng då, det har ju hänt mycket sen dess !

• Amarone Classico

Är det ingen mer än jag som tror att röstningen bara är pr- och tjäna-pengar-fejk och att juryn redan har bestämt hur det ska gå?

• michiara

men är det juryn som bestämmer vem som vinner? är det inte folket som röstar då oxå?

• TANKGIRL

Det är folket som bestämmer vem som vinner...
    Jag tror sebbe vinner.
    alla är bra men jag gillar Sibel mest men jag tror hon kommer att åka ut denna gången.
    Smågrabbarna röstar väl på Agnes.

• michiara

ja då kan ju knappast röstningen vara nåt pr-trick

• MallaMojs

Är det "grande finale" denna vecka???

• Pennye

Nej 2 dec, tror jag. En till ska åka.

• tinna
    Jag vet faktiskt att ganska många killar, som inte är direkt småkillar ( typ min man och en massa kollegor) röstar på Agnes för hennes röst. Min man bara blundar och njuter när hon sjunger. Själv är jag rätt svag för Sibel när hon sjunger, hon har en otrolig bredd tycker jag. Sen är hon ruggigt störig i intervjuerna, men det tycker jag att Agnes och Sebastian kan vara också. Tv 4 har ju inte gjort nån hemlighet av att dom gärna vill ha en kvinnlig segrare i år, vi får väl se hur det går.....
  • TANKGIRL

Ja Agnes sjunger bra men jag tycker att hon har så enformig röst å jag hör aldrig vad hon sjunger. Sibel har stark varierande röst å det föredrar jag att lyssna på.