• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Betty2

Jag hoppas Sibel vinner. Tycker hon har blivit bättre och bättre. Jag tycker INTE att hon bara kan sjunga en sorts låtar. Förutom i fredags var hon jättebra på rock t ex och det är ju ganska stor skillnad mot Celine Dion och liknande ballader.

• Attol

Någon mer än jag som tycker att Agnes liknar Jennifer Lopez när hon är riktigt uppstylad med guld och glitter...hon är skitsnygg och kan gå hur långt som helst med sin enorma musikalitet.

Tror jag tralalala

• halstabletten

Jag hejar på tjejerna!

• Amelié77

Jag har hejat på Sebastian sedan jag hörde honom sjunga för sörsta gången och jag tror fortfarande att han kommer att vinna. Men jag har börjat fundera på en sak, nämligen att det kanske inte är det bästa att vara den som vinner. Jag menar, kolla hur det gick ifjol. Darin är ju den stora idolen där, trots att Daniel vann. Det beror förstås på hur styrd Sebastian blir i låtval på skivan. Jag tror det blir en flopp om de försöker spela in en popskiva med Sebastian, han måste få rocka loss i låtar som passar honom. Det hoppas jag skivbolaget fattar om han vinner. Vilket jag fortfarande hoppas att han gör...

• Gladskiten

Jag har oxå tänkt på att Agnes är likt Jennifer Lopez!

• Babette

Jag hoppas för Sebastians skull att han inte vinner, låtarna är ju redan färdigskrivna och är nog ganska "poppiga"
    Tror inte att det kommer att passa honom så bra ....

Sibel är grymt duktig, verkligen! MEN jag gillar inte henne ändå, kan inte säga varför faktiskt, men hoppas och tror att hon kommer gå långt oavsett hur det går i IDOL.

Min favvorit av dom som är kvar är Agnes, hon pratar ju väldigt loligt ;) men hon SJUNGER ju såååå skönt! Sitter och ryser hemma i soffan när hon sjunger ... =)

• Pennye

Missade Idol i fredags, men har förstått att Jens åkte ut men vem mer "hängde löst"??

Sebastian måste ju bara vinna, helt klart bäst.

• MallaMojs

jaaa, vem hängde löst???

• Babette

Dom visar/säger inte vem som hänger löst nu när det är så få kvar ...