• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Mumu

Daniel och Stina är fortfarande tillsammans. Så man får väl hoppas att det inte är mer mellan Daniel och Agnes än det är mellan Sebastian och Peter Swartling ...

tahira, kloka ord om röstning som kostar pengar. Jag har inte ens tänkt på det på det viset, men det är ju helt sant. Tror som sagt inte heller att det är fusk med rösterna.

• Xtinaa

Det är väll inte sista programmet nu på fredag?!

• Gäspan

Jättebra låtval. Förutom "Flashdance"-låten då. Och "Start me up" som är lite för mycket av det vi redan sett av Sebastian...

• Julienne

Känns som "start me up" med Sebastian kunde bli en ren Sikta-mot-stjärnorna-soppa

• Angelica

Jag tror att jury fegar lite o ger Sebastian en så pass passande låt som Start me up... Rädd att dom tror att han ska åka ut annars. Jag tror att juryn vill ha Agnes o Sebastian i final...

• Julienne

Jag tror inte juryn är enig om det, Angelica. Jag tror Swartling vill ha Sibel och Sebastian i final medan Daniel vill ha Agnes och Sebastian.

• Angelica

Jo så kan det vara men dom vill båda ha sebastian med o därför tror jag att dom gett honom passande låtar för att vi ska tycka att det är sååå bra. Fast jag håller mest på sebastian så jag är nöjd