• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Pompens mamma

Det är det som är så kul med sebbe, att han inte är som alla andra, fram för mer ROCK!!!

• Missisola

...och för övrigt vill jag tillägga(igen) att
    Life On Mars med Basse är nått av det bästa jag hört i ett sånt program!!!!!!!

• ming

Men jag undrar varför juryn egentligen tillåter att Sebastian sjunger rock. De tar ju ut massor i början just pga att det är en POP-idol de söker.
    Är det kanske för att de inser att man kan tjäna en massa pengar på honom, även om det inte är rätt genre just för programmet?

• Cheri

Håller me Ming..

Sebastian kan ju aldrig vinna han kommer ju aldrig göra en popskiva åt BMG lixom?

Hoppas han tar andra platsen!!

• tahira

Jag tycker att Sebastian är bäst, utan någon tvekan.

Men jag hoppas att Sibel vinner, hon skulle kunna göra hela SonyPop-grejen jävligt bra och hon har en fantastisk röst.

Sen får Sebastian ett annat sorts kontrakt med musik som passar honom och släpper en skiva

Så får det gärna bli!

• Pompens mamma

Men om sebbe inte vinner kanske han gör en "darin", säljer mer än vinnaren?!

• Cheri

Finns 2 vinnare i årets idol!

Agnes ska vinna!

Och Sebastian ska komma på andra plats och släppa en grym skiva.

Sibel kommer ingen minnas om 3 månader

• Missisola

Eum.... Sebbe kommer def. göra en Darin.....!!!! och alla glömmer Sibel....

• Åsa Lund

Jo, Agnes är nog den bästa idolen, stark röst och glad tjej som kan charma världen.
    Sebastian är himla rockig, men varför kan han inte dra in tungan? Hänger alltid halvvägs ut och ger lite korkat utseende...?
    Sibel darrar lite på manschetten och ska alltid konstra till alla arrangemang så att det blir överdrivet och låten faller.
    Vi får väl se hur det blir ikväll...

• Cheri

Missisola *S* min tanke precis