• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • rosamoln

Jag försöker verkligen tycka att Agnes är bra, efetrsom så många uppenbarligen tycker det, men jag klarar knappt av att vara i samma rum som TV:n när hon sjunger. Sämre Idol-deltagare har jag aldrig varit med om. Och ja, jag är seriös.

Tur att Sebastian är min favorit och är kvar i alla fall

Tjat, tjat, tjat, jag vet Fast det gör väl alla här.

• Barbaskön

MIng: Ja det menade ju jag med
    (eller delad som mittbenan.....((håret...du vet.....)) hihihihi)

• Älvira

ManaMi: ha, ha, din beskrivning av Sebastian är bara för rolig det stämmer ju på pricken att han liknar en döende fisk som kippar efter luft och ingen kan väl påstå att han har "egen stil"

Nä, I love AGNES, hoppas hon vinner hela skiten, hon sjunger kläderna av båda de andra jönsarna

• lövet2

I kväll:
    1. Sibel
    2. Sebastian
    3. Agnes
    Men ingen var så där JÄTTEbra direkt, så jag tänker inte rösta .....

• fenomena83

asså HALLÅ... är det här det SISTA avsnittet eller?? finalen???
    det står ju det på text tv???
    avsnitt 12/12 står det också står det "rösta fram en vinnare i Idol"

vet inte vem jag ska rösta på, sebastian eller sibel????

• Barbaskön

Rosamoln: Håller med dig! Jag försöker också förstå vad det är som är så bra med Agnes röst. Alltså jag tycker det är supersöt tjej och hon jobbar på bra men hennes röst kan jag inte riktigt förlika mig med. Jag upplever att hon sjunger genom/i bomull. Det låter lite tjockt och inte riktigt klart. Men det kanske är jag som har en vaxpropp i örat.... måste kolla det!

• ManaMi

Om det är någon som fått perfekta låtar så är det väl Sebastian?!
    Det är bra mycket lättare att sjunga en ballad än en up-tempo låt och nothing comperes to you är ingen typisk "tjejlåt" utan är ju faktiskt väldigt lättsjungen, känslosam och otroligt känd.
    Sibel fick ju däremot en svår andralåt och jag kan nog inte hålla med juryn om att hon skulle vara en rocktjej, tycker mest det låter skrikit!

• fenomena83

läste precis på Idols hemsida att det var näst sista... då står det minsann fel på text-tv.

ska rösta som f-n på sibel.
    vill att agnes ska UUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!11

• ManaMi

Älvira
    Kul att du gillade liknelsen

• ManaMi

Åhhh vad bra nu kommer snabbgenomgången då får jag se det jag missade när jag hämtade sonen!