• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • NoomiNoomi

Svårt att höra vad hon sjunger ibland och det var väl inte riktigt hennes typ av låt. Ingen av de tre sista låtarna hos mig får nåt betyg tyvärr.

• ming

Jag tror också att Sibel åker ut.

• Barbaskön

men hallå låten är ju så även i orginal. Man kan ju inte gilla alla låter, jag gillar inte låten men hon framförde och presterade låten bra och som den ska vara.

Inte som MuMMel MuMMel Agnes. När hon tar i så känns det som hon sjunger i bomull!

• hailey

Agnes låter inte alls bra, ibland låter det som en gammal LP-skiva som dras ut och blir seg
    Falskt var det oxå.

• ming

Barbaskön-> Smaken är som baken, du kan inte övertyga mig.

• ManaMi

Jag hämtade sonen på klassfest när Agnes och Sibel sjöng sina två första bidrag, ville ju höra!!!

Och Sam Brown och Stop var en superhit på 90-talet så visst är det en känd låt

Sibel var ingen höjdare tycker jag Och Sebastian får jag utslag av att titta på stör mig så otroligt på hans gapande mun (ser lite ut som en fisk på land) och spattiga dans,(som Mick Jagger redan dansat i 30 år så vadå egen stil?)

Agnes gjorde inte heller what a feeling så där jättebra men jag gillar henne bäst ändå!

• Barbaskön

Ming: Nä smaken är delad, men nu har du ialla fall sagt vad du menade varför det var dåligt - och det var bra!

• Kami74

Tjafsa hur mycket ni vill...bara Agnes åker ut *håller tummarna*

• ming

Barbaskön-> Ja, jag menade ju att smaken är delad. Som baken du vet.