• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ming

Jag tror att det blir som Cheri förutspår!

• TANKGIRL

Fram med mer Rock ja men kanske inte i ett popidolprogram.
    Jag tror Sebbe hade blivit som bäst om han inte vann å fick göra en skiva på sitt alldeles egna sätt. För det är ju det vi gillar eller??? Å om Sibel inte kan ta kritik så kan Sebbe inte heller det. han nästan lipa efter Nothing compares to you idag.
    Å vem är bar på att ta kritik överhuvdtaget som tonåring å i ett direktsänt program med massor av förhoppningar i bröstet??

Agnes grötar så å sluddrar så jag knappt hör vad hon säger.
    Rätt enformig oxå.

Sibel är duktig på det mesta inom musik.
    Jag bryr mig inte om att se, programmet handlar ju om musik. Å det vill jag höra, inte se.
    Sibel är en liten superdiva med enorm röst Henne tror jag stenhårt på med sina varierande starka röst.
    Jag har röstat på henne.

Visst Linkin park är väl asgrymma. My december är annorlunda men så jävla bra.'
    Tummen upp för linkin

• jenita

Den som kommer sälja mest skivor efter programmet oavsett om hon vinner eller inte är helt klart AGNES. Hennes röst är obeskrivlig helt enkelt!

• Missisola

Uscha jag blir nästan arg när jag ser Sibel - hon har typ nått tomt i blicken hela tiden...frånavarande nonchalant....*ryser*........

• lisalove

AGNES!!!AGNES!!!AGNES!!!

Vill att hon går vidare i kväll och så klart vinner nästa fredag!!

• Cheri

Har jag missat nåt eller vad har Linkin Park me nåt att göra?

• rosamoln

Barbaskön

Konstigt då att vi, i alla fall jag, inte har vaxpropp i örat när de andra sjunger

• JCA

Jag tror tyvärr att Agnes kommer att åka, även om jag hoppas på att det kommer att bli hon och Sebastian i finalen. Men jag är lite kluven. JAg tycker egentligen att Sibel är en bättre artist än Agens men Sibel är så himla tillgord och Agnes har en mycket starkare och bättre röst. Svårt val. Så jag låter bli att rösta

• nojjan

Jag gillar inte Agnes alls....
    Tycker de va lite taskiga mot sebbe idag, valde bra låtar till brudarna o sen en "jätte svår" till sebbe. Inte hans musik alls ju! Fast jag tyckte han va jävligt bra! Synd att rösten bröts i slutet bara... Åker Sebbe ikväll så kommer JAG börja_LIPA_! Å jag är inte nån tonåring!!! *Fast man börjar önska att man va det*

• ronja 769

För os vard et enkelt idag. Agnes och Sebastian till final. Sibel åker hem idag. Hon är sämst av dem. Sebbe kommer att vinna för att han är den bäste.