• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Cheri

Häll på o skämmas ihjäl när Sibel yttrade sitt "folk tycker att jag beter mig som en fjortis men så är det verkligen inte"

muaahahahaaa.. mmmm.. ALLA har fel Sibel.. alla har fel..... du beter dig otroligt moget...

• ming

Jag tycker inte att juryn borde ha valt "utmaningar" alls till dem ikväll, eftersom de borde ju göra vad som är bäst för allihop, dvs bara välja låtar som passar dem och framhäver deras röster.

• TANKGIRL

Cheri:

Phnatera skrev att hon gillade linkin å jag hoppade på

• rosamoln

Cheri

Jag ser då inget omoget i henne. Tycker snarare att hon är mogen för sin ålder. För att inte tala om Sebastian, 20 år!

• AxelArvid

Jag hoppas verkligen att Agnes åker ut idag. Men tyvärr så går nog hon vidare till finalen.

Hoppas Sebastian vinner allt, han e grym

• Cheri

Rosamoln.. neeeeeh.. att skrika "Rock n roll motherfucker" i tv e ganska så moget juh

• TANKGIRL

Rosa moln:
    Helt rätt. det var inte längesedan Sibel var fjortis. Sedan tycker jag inte att vi ska dömma den privat. Det är ju rent musikaliskt detta gäller tycker jag.

• Cheri

Dömer ingen privat, offentligt däremot

• jenita

Jag älskar Sinead o´connors låt som sebbe sjöng ikväll, men jag tycker inte att han gjorde den bra!
    Sebbe har alldeles för mycket spasma ryck på scenen...(för min smak)

Så länge Agnes går till final så bryr jag mig inte vem som kommer med henne för i finalen kommer den person ändå stå vid sidan av när AGNES glänser och sopar mattan med den person!

• TANKGIRL

Cheri: hahaha.... jag menade som privatperson får de vara hur fula, dumma, korkade å fjortis som helst. Så länge de sjunger så att håren reser sig