• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Hamstern

JAAAAAAAA! Det blev precis som jag ville!

• AxelArvid

Denna tråden finns nog inte kvar till nästa fredag, tas de inte bort efter 3 månader?

Heja Sebastian........

• michiara

Det vore ju skandal nu om inte sebastian vinner...

• Pyff

Missisola: Jag har inte tittat sen Jonah åkte ut, jag råkade bara få på tv4 nu precis så jag såg vem som åkte ut!

• AxelArvid

Jag kommer skämmas ihjäl om Agnes vinner, hoppas någon kan ge henne nässpray så man kan få höra en bra låt med henne iallafall, det är väl det minsta man kan begära i en final

• Cheri

Hoppas INTE Sebastian vinner! Han e alldeles för bra för det!!

• Mumu

Det heter väl Idol för att de söker en idol, inte just en popidol ..? Jag tycker inte alls att Sebastian måste förlora för att han inte är nån popkille.

Jag är nöjd. Sebastian är ju i final. Jag hade svårt att väla mellan tjejerna, men jag tycker nog att Sibel är en bättre sångerska. Fast Agnes har bättre utstrålning... Svårt, jag hade nog blivit nöjd med vilken som!

• rosamoln

Tråkigt att se en final med Agnes Får väl trycka på "mute" när hon sjunger och NJUUUTA när Sebastian sjunger!