• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Smillelina

Jag måste säga att jag tycker att detta årets deltagare är mkt sämre än förra årets. Och jämför man med american idol då skäms man ju över att vara svensk när man hör dessa... Inte för att göra ngn upprörs men detta tycker jag verkligen!

• rosamoln

id78

Ja, jag vet! För det första hörs det inte när hon sjunger och för det andra är det som hörs riktigt kasst! Ibland blir man förvånad...

• Phantera

NEEEEEEEEEEEEEEJ! Så ledsen jag blir!! Sibel skulle ju vinna!

Aja...med tanke på vad Swartling sa så finns det säkert stor chans att ngn "norpar åt sig" Sibel ändå...hon som kan sjunga så många olika gengres!!
    För jag har svårt att tro att jag skulle köpa en skiva med Sebbe och Agnes.

Så jag säger väl heja DARIN!

• AxelArvid

rosamoln: Ja verkligen, hon hörs inte och det man hör låter för jäkligt, det låter som hon har en stor degklump i halsen hahaha. Jag är förvånad över att hon kommit så här långt.

• jenita

Det är ändå tur att smaken är som baken (delad)

• Phantera

jenita > inte skitig då?

(En kompis till mig när vi var små sa så när jag sa att smaken är som baken..."skitig"...det var lite kul...hihi)

• Phantera

Min bak är iaf inte skitig...

• rosamoln

id78

SKÖNT att det finns fler som tycker som jag! Håller på att bli tokig! Det kryper i hela kroppen av frustration över att hon ens är med bland de utvalda, och nu är hon i final! *ryser*